Spent... Skrevet 6. januar 2013 #1 Skrevet 6. januar 2013 Hei, Min samboer og jeg skal ha en liten og uformell vigelse i april/mai (ikke bestemt oss enda). Vi har ikke råd til en stor bryllupsreise da vi skal på en lang ferie tur neste år med barna. Jeg lurer på om noen av dere har noen forslag til en romantisk, avslappende tur, som ikke koster "all verdens"? Takk!
frøkengrapefrukt Skrevet 6. januar 2013 #2 Skrevet 6. januar 2013 (endret) hva med spa-tur til riga? billig å fly med både air-baltic og norwegian. man får mye for pengene både med tanke på overnatting og restauranter, og de har noen av europas beste spa. gamlebyen er også veldig romantisk Endret 6. januar 2013 av frøkengrapefrukt
Gjest kiara_pusen Skrevet 6. januar 2013 #3 Skrevet 6. januar 2013 Hei, Min samboer og jeg skal ha en liten og uformell vigelse i april/mai (ikke bestemt oss enda). Vi har ikke råd til en stor bryllupsreise da vi skal på en lang ferie tur neste år med barna. Jeg lurer på om noen av dere har noen forslag til en romantisk, avslappende tur, som ikke koster "all verdens"? Takk! Budapest. Så booker dere dere inn på dette hotellet http://www.corinthia.com/en/Budapest/home/ og lever i luksus et par dager for et par tusen. Vi gjorde det ifjor til bursdagen min, og vi har aldri hatt det så deilig som da. Luksus, spa og oppgraderinger helt uten videre. Vi skal tilbake så fort vi har anledning, masse å finne på og rimelige priser. Tips. Book et vanlig hotellrom direkte via hotellet, si deretter at dere er på bryllupereise så blir dere oppgradert til suite og champagne på rommet mm. Vi fikk det "bare" pga jeg fylte år. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #4 Skrevet 6. januar 2013 Vi hadde en langhelg i Praha som bryllupsreise. Anbefales! Den byen er helt utrolig vakker... Anonym poster: 9c3ae147c2fea2c2a8d9cbbd7fed2c11
Evie Skrevet 6. januar 2013 #5 Skrevet 6. januar 2013 Der har vi og vært. Fantastisk by og hotell. Har også bodd på Astoria og det var veldig bra og :-) Budapest. Så booker dere dere inn på dette hotellet http://www.corinthia.com/en/Budapest/home/ og lever i luksus et par dager for et par tusen. Vi gjorde det ifjor til bursdagen min, og vi har aldri hatt det så deilig som da. Luksus, spa og oppgraderinger helt uten videre. Vi skal tilbake så fort vi har anledning, masse å finne på og rimelige priser. Tips. Book et vanlig hotellrom direkte via hotellet, si deretter at dere er på bryllupereise så blir dere oppgradert til suite og champagne på rommet mm. Vi fikk det "bare" pga jeg fylte år.
Gjest kiara_pusen Skrevet 6. januar 2013 #6 Skrevet 6. januar 2013 Der har vi og vært. Fantastisk by og hotell. Har også bodd på Astoria og det var veldig bra og :-) Noterer det som tips til neste gang jeg! Budapest er herlig by å feriere i, litt klissete romantisk kan det være der også. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #7 Skrevet 6. januar 2013 Min samboer og jeg skal ha en liten og uformell vigelse i april/mai (ikke bestemt oss enda). Vigelse? Anonym poster: 0ea0a386820c3f69b85254ac079e2243
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2013 #8 Skrevet 6. januar 2013 Det er billige flybilletter hos Norwegian til København, Berlin, London og Budapest akkurat nå. Anonym poster: 09015d98f286805225394bcba26a9c73
pusla Skrevet 7. januar 2013 #9 Skrevet 7. januar 2013 Samme gata som forslagene over her, men Tallinn er vår kjæresteby, det kan bli ganske billig. Kjempekoselig gamleby å rusle rundt i, hånd i hånd
Eiil Skrevet 7. januar 2013 #10 Skrevet 7. januar 2013 Stockholm, ikke langt å reise, ikke dyrt og en utrolig fin by <3 Elsker å rusle rundt i Gamla Stan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå