Gå til innhold

Noen som husker?


c0nstant

Anbefalte innlegg

Har lett etter en film i lang til nå, klarer ikke å komme på hva den heter. det er en gammel high school film fra sent på 90-tallet vil jeg tippe. Filmen er "based on a true story" og var sendt på tvnorge som "onsdagsfilmen"

Husker ikke så mye om filmen men kan jo skrive ned litt av det jeg faktisk kan huske.

Handler om en ny jente som starter på en ny high school, der blir hun fort kjent med skolens mest populære jente (som kan ha hett Jessica eller Jennifer) og typen hennes. De blir venner men det oppstår konflikter når denne typen begynner å legge ann på henne, lurer på om det var en voldtektscene. Jessica/jennifer tror hun har stjålet typen og skal ta hevn. Så er det masse trusler og styr fram og tilbake så moren til denne jenta bestemmer seg for at hun skal flytte til faren i en annen by. Jenta pakker sammen sakerne sine mens moren er på jobb ogg var på tur ut i taxien da hun blir overfalt og knivstukket av Jessica/Jennifer og en annen jente som hun har manipulert til å være med. Jenta dør og i slutten av filmen går de gjennom en rettsak der Jessica/Jennifer dukker opp i en tettsittende rød kjole og blir dømt.

Ringer det noen bjeller? Filmen er ikke så sinnsykt bra akkurat men var så irriterende at jeg ikke klarer å finne den igjen. Håper noen gjenkjenner filmen og finner tittelen:) Takker og bukker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...