Gå til innhold

Bruke raclette som takke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare en liten stekepanne og jeg blir så frustrert hver gang jeg lager tortilla, lompet o.l.. Har en raclette bakerst i boden og vurderer å dra den frem og prøve. Noen som har prøvd? Eller er det helt umulig?

Anonym poster: a9ac2ca5b79c076dd79c62c06de115ba

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg har ikkje prøvd, men det burde gå heilt fint, så lenge du ikkje har ein slik topp på som sit fast.

AnonymBruker
Skrevet

Slik topp som sitter fast? Det er jo topplaten jeg tenker å bruke.

Gjest navnelapp
Skrevet

Ja, men enkelte har ei slik topplate med grillstriper i som ikkje kan fjernast. Kan du fjerne den så er det uproblematisk, så lenge det vert varmt nok.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt. Jeg tenker å bruke den sorte stekeflaten på toppen. Min har noen sånne grillriller, men jeg kan løfte det av og vaske det.

Gjest navnelapp
Skrevet

Ok, og så vil du bruke plata grillplata ligg på, eller vil du steike på grillplata?

AnonymBruker
Skrevet

Hehe Grillplaten. Der man skal steke kjøttet.

Gjest navnelapp
Skrevet

Ok. Det blir ikkje akkurat som ei takke, for det du lagar får ikkje jamn varme under, men det er jo berre å prøve. :)

AnonymBruker
Skrevet

Åja. Trodde hele platen ble skikkelig varm jeg. Hva mente du jeg kunne prøve da?

Gjest navnelapp
Skrevet

Å fjerne grillplata og steike på plata under. men eg har ikkje sett din raclette, så eg veit ikkje om det går. :) Då blir det iallfall ei plan overflate du steiker på, som ei takke.

AnonymBruker
Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting. Hehe Jeg har bare et lokk/plate på toppen. Så vi snakker kanskje om det samme? Hvis det blir dårlig vær til helgen så prøver jeg da.

Gjest navnelapp
Skrevet

Prøv å snu den, då. Den er vel plan på andre sida?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...