Gå til innhold

Waco


Linnda

Anbefalte innlegg

Kan du ikke heller klage over kvinner til dine kamerater?

Du kommer ikke særlig langt med den slags innlegg her. Hvert fall ikke hos meg.

Jeg har bestemt meg for å ikke la meg provosere lenger av deg, Waco. Du er en liten guttetass som bare søker voldsomme reaksjoner fra oss kvinner. Detso mere vi reagerer, desto bredere blir vel smilet om din munn!

Men for all del. Du kan bare fortsette og spy ut eder og galle, men du vil ikke få meg på nakken lengre.

For jeg har et godt og harmonisk forhold til min kjære. Har god kontakt med min familie. Og jeg har gode venner rundt meg. Altså, jeg har det jeg trenger.

Lykke til videre, Waco!

Håper du finner en kvinne du kan være fornøyd med. Men vær OBS!, du vil vel ikke ha en undertrykket, stakkarslig kvinne som ikke tørr å si imot deg!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Du er jo svært samfunnsorientert, Waco. Går det an å spørre hvilken fløy du tilhører politisk? Bare nysgjerrig, altså. Ingen onde hensikter! icon_smile.gif

Lisa-Beth

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, lille vennen!

Så du tørr ikke svare meg??

Neivel, det er helt i orden.

Nå skal jeg gå å se på Big Brother og jeg skal skikkelig kose meg! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. liberalist vil jeg kalle meg. Stemte fridemokratene (utbryterne av Frp).

Jeg ønsker meg et minimumsstat og mest mulig personlig frihet. Jeg hater overformynderi, skatter, avgifter, lovordninger som skal tilgodese kjønn.

Jeg tror på kapitalismen uten å selv jage penger. Det får matrialistene ta seg av.

Jeg vil at lovverket skal tilpasse menneskene og ikke menneskene lovene. Vi har altfor stort styringsorgan i Norge.

I min visjon har alle adgang til riket, og alle grenser er åpne, tollvesenet burde stått i klovnedrakt er min mening.

Alle bør ha frihet til å tenke, mene og skrive hva man vil uansett hvor mye man er uenig.

Når er det politikere skal forstå at dem tjener folket, og ikke er herre over dem?

I 1997 hevet man aldersgrensen for tobakk til atten år.

-Aldri har så mange under atten år røyket.

Men dette er min personlige meninger, og siden vi ikke har virkelige liberalistiske partier i norge, blir det å ta det beste fra høyre og komplittere med borgerlønnen til venstre.....

Ni av ti kvinner ønsker å beholde verneplikten. Jeg vil avskaffe denne elendigheten. For hver krone regjeringen bruker på jagerfly burde gått til vannprosjekter i sudan, til veibygging i afganhistan, til infrastruktur i burma, til økonomiske bistand til palestina, til varehandel med alle øvrige verdens land. For hver støvel forsvaret har på hver soldat, vil jeg gi støvlene til noen av de ti millioner bangladeshere som bor i landsbyene, to hundretusen barbente barn lever på søppeldynga i manila fra fødsel til død, i moskva frøs over åttehundre mennesker seg ihjel denne vinteren, jeg vil gi militærdresser til verdensborgere som fryser og ikke for at vi skal være klar for krig!

Er det rart jeg vil melde meg ut av verden?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Ikke rart man føler det sånn i perioder...Sukk.

Jeg velger allikevel å tro på mennesket.

Klem, Lisa-Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Waco, jeg har ikke sagt jeg ikke ville snakke med deg mer. Ble du lei deg?? icon_wink.gif

Jeg sa bare at jeg ikke ville la meg provosere mer av deg. Det er forskjell på det, vet du.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Politisk er du da for store lønnsforkjeller, mindre støtte til de mindre heldige (sosial støtte), et arbeidsmarked der kvinner, minoritetsbakgrunn, etc ikke kommer inn og der ingen hjelper dem til å komme inn...

Du er for at alle skal hjelpe seg sjæl, og der de som ikke klarer det faller gjennom.

Det som er et paradoks, er at disse partiene sier de har en sosial profil, men ikke har praktisk gjennomførebare løsninger til dette....

Dette er partiene for egoistiske mennesker med skylapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.....så var det noen som nekter at damer er flinke til overtolke og misforstå med vilje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

... nei det er det menn som er ser du hehehe

icon_smile.gif

Det er noe dritt å være høflig, ta hensyn og vise respekt er det ikke?

Er du like flink til å få som å gi.....? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan du ikke heller klage over kvinner til dine kamerater?  

Tror du ikke jeg viser KG til mine kamerater eller? Er du klar over åssen hvor vellykket voirspiel vi får da?... det er ikke annet enn morro, bedre enn tivoli og sirkus tilsammen....

...dere skulle bare visst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Må le, jeg, når jeg ser hvor sinnsykt provosert alle blir av Waco... icon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Er det ingen som skjønner at jo mer dere irriterer dere og skriver møkk til han, jo morsommere har han det! icon_lol.gif

Synes det er morsomt å se hissige frøkener overalt, jeg... Sorry at jeg ikke støtter opp om dere, mine medsøstre, men jeg greier ikke ta Waco alvorlig... Sorry... icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-06-05 13:21, waco wrote:

Tror du ikke jeg viser KG til mine kamerater eller? Er du klar over åssen hvor vellykket voirspiel vi får da?... det er ikke annet enn morro, bedre enn tivoli og sirkus tilsammen....

...dere skulle bare visst..

Så når du har vorspeil hjemme hos deg så sitter dere å ser på KG!!!

Ja, det må jo være fryktelig til underholdning. Syntes virkelig jeg ser det. EN gjeng med gutter på 25-30 år sitter å glaner på KG!!!!

HAHAHA!! icon_biggrin.gif

Jeg kan ikke tro det...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...