Gå til innhold

Får han meldingene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg har flørtet litt med har stort sett alltid svart på meldinger. Til og med før han omtrent visste hvem jeg var. Men ikke den siste uka. Har bare sendt et par, men ikke fått svar på noen av dem. Den siste var et spørsmål om ha hadde det bra. Her om dagen skrev en kamerat av han på Facebooknoe om endring av mobilnummer. Nå begynner jeg å lure på om dette gjelder "min" gutt. Han har blitt terrorisert av ei dame i lang tid, så det var forsåvidt på tide. Men; får jeg sendt meldingene selv om nummeret ikke lenger er i bruk? Han pleide å bruke iMessage, men nå blir det vanlig tekstmelding. Er dette et tegn på at nummeret ikke er i bruk?

Anonym poster: 3d335ff49d4cac952a4233674c400738

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han burde vel sagt i fra til deg om at han hadde fått nytt nr? Kan du ikke bare prøve å ringe, da ser du jo om tlf er på. Om nummeret ikke er i bruk får han ikke meldingene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han burde vel sagt i fra til deg om at han hadde fått nytt nr? Kan du ikke bare prøve å ringe, da ser du jo om tlf er på. Om nummeret ikke er i bruk får han ikke meldingene.

Jo, men greia er at han er stadig opptatt, så jeg føler det mer komfortabelt å sende sms. Skjønner jo at han ikke får meldingene, men blir meldingene sendt allikevel, eller får jeg en feilmelding?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg mer i det enn hva sannheten er, kvinneguiden er fantastiske på å lage unnskyldninger på disse mannfolkene sine vegne. Hadde han vært interessert så hadde han svart deg.

Anonym poster: 4d74be9c118b1c8e342faf377db97ec0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg mer i det enn hva sannheten er, kvinneguiden er fantastiske på å lage unnskyldninger på disse mannfolkene sine vegne. Hadde han vært interessert så hadde han svart deg.

Jeg begynner faktisk å bli bekymret for han, for nå er det straks to uker siden han ga lyd fra seg... Forsøkte å ringe, men telefonen er avslått...

Skrevet

Kanskje han byttet nummer pga deg? :vetikke: Mange feige mennesker der ute.

AnonymBruker
Skrevet

he`s not that into you! Jeg ville tatt hintet:)

Anonym poster: 76088af7c8179b36912baa300c853a0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jeg aldri verden tenke meg. I så fall må han jo ha blitt akutt paranoid eller noe. Det er som sagt ei dame som har terrorisert han i lang tid nå, så dersom han faktisk har byttet nummer, så er det nok på grunn av henne. Til nå så er det i grunn han som har vært ivrigst etter å ta kontakt på sms...

AnonymBruker
Skrevet

Det er akkurat det, det er mange ekle feiginger der ute, som heller faker død og bytter nummer enn å avslutte en relasjon med noen. Se bare rundt på forumet her, folk har blitt ditcha på de styggeste måter.

Kjenner dere felles venner du kunne spurt, siden du bekymrer deg og ham ikke svarer?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro at om han er interesert i deg så får han tak i deg!

Anonym poster: 76088af7c8179b36912baa300c853a0d

• Liker 2
Skrevet

Han er nok ikke interessert lenger.

Skrevet

Da sender du han en mld på FB. Får du ikke svar der- så er det nok desverre sånn at han ikke lengre er interessert...

AnonymBruker
Skrevet

Det er akkurat det, det er mange ekle feiginger der ute, som heller faker død og bytter nummer enn å avslutte en relasjon med noen. Se bare rundt på forumet her, folk har blitt ditcha på de styggeste måter.

Kjenner dere felles venner du kunne spurt, siden du bekymrer deg og ham ikke svarer?

Huff. For å være egoistisk, så "hjalp" det at telefonene var avskrudd. Det kan være en forklaring på hvorfor han ikke svarer. På en annen side, så gjorde dette meg bare mer bekymret. Bstevennen hans er en bekjent av meg, men vi har holdt flørtingen vår nokså skjult, så jeg vet jo ikke om han har fortalt om meg til ham. Føler at jeg bør drøye litt til før jeg spør..

Gutten jeg snakker om har forresten ikke fb, så det er kun per telefon jeg får kontaktet ham...

AnonymBruker
Skrevet

Huff. For å være egoistisk, så "hjalp" det at telefonene var avskrudd. Det kan være en forklaring på hvorfor han ikke svarer. På en annen side, så gjorde dette meg bare mer bekymret. Bstevennen hans er en bekjent av meg, men vi har holdt flørtingen vår nokså skjult, så jeg vet jo ikke om han har fortalt om meg til ham. Føler at jeg bør drøye litt til før jeg spør..

Gutten jeg snakker om har forresten ikke fb, så det er kun per telefon jeg får kontaktet ham...

Dere har holdt flørtingen hemmelig, så ingen vet egentlig om dere, og han har plutselig sluttet å svare, mest sannsynlig kanskje fått nytt nummer...

Beklager på det sterkeste, men det høres ut som dette er en lettvindt måte for ham å bare bli kvitt deg på.. Du var ikke særlig involvert i livet hans fra start, med tanke på at dere er skjult og bare hadde kontakt via tlf, også bare slutter han å svare :(

Synes du skal spørre bestekompisen jeg, siden det nå er en bekjent av deg. Bare tilfeldig åssen det går med ham, eller noe

Anonym poster: 17cefd496b50c7e19c9b2bca4da30b06

AnonymBruker
Skrevet

Color me confused! Han er en venn av en bekjent, men du har aldri truffet han? Da har du tydeligvis lite omgang med de du kjenner.

Anonym poster: 3dfabab58b0aa29c9d5e67d3e1faa7cf

AnonymBruker
Skrevet

Color me confused! Han er en venn av en bekjent, men du har aldri truffet han? Da har du tydeligvis lite omgang med de du kjenner.

Anonym poster: 3dfabab58b0aa29c9d5e67d3e1faa7cf

Nå ble jeg lettere forvirret av din kommentar.

Gutten jeg "er på flørtern med", har jeg selvfølgelig truffet flere ganger (gjennom flere år), og vil si jeg begynner å kjenne relativt godt. Bestevennen hans har jeg snakket mest med på Facebook, men også truffet noen ganger.

Skrevet

Nå ble jeg lettere forvirret av din kommentar.

Gutten jeg "er på flørtern med", har jeg selvfølgelig truffet flere ganger (gjennom flere år), og vil si jeg begynner å kjenne relativt godt. Bestevennen hans har jeg snakket mest med på Facebook, men også truffet noen ganger.

Dette er en ypperlig måte å finne ut om han er intressert. Han tar kontakt hvis han "savner" å ha kontakt med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...