Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dere her for å øse ut deres mindreverdighetskomplekser overfor kvinner? Virker slik på meg, og da lurer jeg på: hvorfor?

Anonym poster: a1a6c96053095f9d86d78c62bb682ba8

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Like lite som du kan spørre alle kvinner om hvorfor det finnes militante feminister kan du spørre alle menn om hvorfor noen få patetiske individer som bruker mye av sin tid til å sutre og klage ovenfor det motsatte kjønn finnes.

I tillegg er det viktig å skille mellom generell sutring og momenter hvor man er uenig. Jeg har sett brukere bli anklaget for sutring innenfor begge tilfeller.

Min påstand er også at 90 % av kvinnehatet her inne kommer fra AB-brukere. De siste 10 % kommer fra noen faste få brukere som alle vet av og er ikke lengre overasket over. At du da velger å tolke dette som at flertallet av menn både her inne og ellers i verden har mindreverdighetskomplekser og hater kvinner er en ekstrem overreaksjon.

Endret av Guybrush
  • Liker 9
Skrevet (endret)

Jeg tror du leser med en forutinntatt oppfatning, jeg DIGGER mannfolka her inne, so...

Endret av Flair
  • Liker 3
Skrevet

Er nok et par brukere som poster både som AB og bruker, som får det til å virke som om det er mange bitre menn her.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du leser med en forutinntatt oppfatning, jeg DIGGER mannfolka her inne, so...

Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet

Like lite som du kan spørre alle kvinner om hvorfor det finnes militante feminister kan du spørre alle menn om hvorfor noen få patetiske individer som bruker mye av sin tid til å sutre og klage ovenfor det motsatte kjønn finnes.

I tillegg er det viktig å skille mellom generell sutring og momenter hvor man er uenig. Jeg har sett brukere bli anklaget for sutring innenfor begge tilfeller.

Min påstand er også at 90 % av kvinnehatet her inne kommer fra AB-brukere. De siste 10 % kommer fra noen faste få brukere som alle vet av og er ikke lengre overasket over. At du da velger å tolke dette som at flertallet av menn både her inne og ellers i verden har mindreverdighetskomplekser og hater kvinner er en ekstrem overreaksjon.

Synes de virker "mange", jeg. Ser ikke bort fra at en del troller for å fremkalle reaksjoner.

Gjest Vampen
Skrevet

Generaliseringer <3

Det er flere mannlige brukere jeg setter pris på her inne, og helt ærlig, jeg synes det er positivt med litt motvekt til pms, feminine vrangforestillinger og annet høneri.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er nok et par brukere som poster både som AB og bruker, som får det til å virke som om det er mange bitre menn her.

Ja. Ikke noe nytt at brukere støtter opp om egne innlegg under ab-funksjon for å virke mange ol.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg setter også pris på flere mannlige brukere her inne, men mener at et fåtall burde finne seg et annet forum enn kvinneguiden. Dette er ikke på grunn av "motvekt til pms og feminine vrangforestillinger", men på grunn av generell forsuring av hele forumet og kvinnehat.

Anonym poster: 1c678ccd848042d798d8fc15c3ce81f9

• Liker 3
Gjest brutal mann
Skrevet

Er dere her for å øse ut deres mindreverdighetskomplekser overfor kvinner? Virker slik på meg, og da lurer jeg på: hvorfor?

Fordi i går så gikk den blå bilen over vannet der det bor fire små unger som alle har en onkel som er gift med tanten til han med den røde bilen som ikke har spist ost på 47 år og som derfor ikke liker at det ligger ostehøvler i bagasjerommet der det ellers finnes hester og annet rask. Derfor!

AnonymBruker
Skrevet

Generaliseringer <3

Det er flere mannlige brukere jeg setter pris på her inne, og helt ærlig, jeg synes det er positivt med litt motvekt til pms, feminine vrangforestillinger og annet høneri.

Ja. er det ikke flott med generaliseringer? Fra menn såvel som kvinner om det annet kjønn?

Skrevet

Synes de virker "mange", jeg. Ser ikke bort fra at en del troller for å fremkalle reaksjoner.

Det hele avhenger nok veldig i hva du annser som kvinnehat. Jeg så at et lite antall kvinnelige brukere her skjelte ut menn som engasjerte seg i debatter rundt amming blant annet hvor man fikk passet påskrevet ved at "du har ikke pupper så du skal holde kjeft". Jeg er ganske sikker på at disse brukerne mente at jeg og de andre mennene som deltok der ble ansett som både det ene go det andre i negative ordelag. Mens flertallet skrev at de satte pris på at menn og fredre engasjerer seg like mye som kvinner og mødre.

Det jeg også ser er at det som sagt er noen få brukernavn som går igjen hvor man vet at det vil komme reaksjoner, brukerne generaliserer noe vannvittig og kommer med veldig mye negativ karakteristikk som "femnazi" osv. Men disse brukerne er svært få. Jeg kan komme på 5-6 stk. Alt det andre ser jeg "Anonym Bruker" på.

Skulle jeg dømt alle kvinner i verden basert på enkelte av brukerne her hadde jeg gitt opp alt håp om å finne meg en partner og nektet å ha noe med dere å gjøre resten av livet :fnise:

• Liker 1
Gjest Lurifix
Skrevet

Billigere enn psykolog, samme resultat.

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg setter også pris på flere mannlige brukere her inne, men mener at et fåtall burde finne seg et annet forum enn kvinneguiden. Dette er ikke på grunn av "motvekt til pms og feminine vrangforestillinger", men på grunn av generell forsuring av hele forumet og kvinnehat.

Jeg har en del kvinnelige brukere jeg også hadde klart meg uten. Raringer finner man innenfor begge kjønn. Og det også menn her inne jeg av subjektive årsaker kunne ha tenkt å ha sendt på langtur til dit pepperen gror. Men det betyr ikke at menn, generelt, ikke har noe å bidra med her inne.

• Liker 2
Gjest Vampen
Skrevet

Ja. er det ikke flott med generaliseringer? Fra menn såvel som kvinner om det annet kjønn?

Begge deler er like idiotisk. Og det er nettopp derfor jeg er glad for at begge kjønn er representer her inne.;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del kvinnelige brukere jeg også hadde klart meg uten. Raringer finner man innenfor begge kjønn. Og det også menn her inne jeg av subjektive årsaker kunne ha tenkt å ha sendt på langtur til dit pepperen gror. Men det betyr ikke at menn, generelt, ikke har noe å bidra med her inne.

Jeg er da på ingen måte uenig i at det finnes kvinnelige brukere jeg kunne klart meg godt uten. ;) Men dette er kvinneguiden, et forum av og for kvinner (hvor menn er velkomne), derfor lurer jeg på motivasjonen deres til å være her, og hvorfor det tolereres.

Det er et fåtall menn jeg mener her, og ikke alle menn, som du ser om du leser innlegget mitt en gang til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er da på ingen måte uenig i at det finnes kvinnelige brukere jeg kunne klart meg godt uten. ;) Men dette er kvinneguiden, et forum av og for kvinner (hvor menn er velkomne), derfor lurer jeg på motivasjonen deres til å være her, og hvorfor det tolereres.

Det er et fåtall menn jeg mener her, og ikke alle menn, som du ser om du leser innlegget mitt en gang til.

Ja det er et kvinneforum, men det er jo ikke sånn at lista for hva som skal aksepteres skal være høyere for kvinner.

Kvinneguiden er det største norske forumet på singel, samliv, venner og sex. Da er det ikke så rart at det er en del menn her. Og om det ikke hadde vært det så hadde kvinner fått dårligere råd når de spurte om hva menn foretrekker.

Og nei det er ikke mye kvinnehat her, problemet er heller at alt for mange lar seg rive med i diskusjonene, overtolker alt i stedet for å akseptere at forskjellige mennesker har forskjellig syn på ting.

Anonym poster: f7c91e4022d4d88facc4ea1b2dbddee0

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hvorfor det ikke skulle tolereres? Om Kvinneguiden var et sted hvor pupper og vagina var et krav for deltakelse, så tror jeg ærlig talt ikke jeg hadde orket å være her. Nå er det jo en gang også slik at kvinner og menn er opptatt av både hverandre og en del felles saker, så jeg synes ikke det er så rart at menn også finner veien hit. Til tross for at det heter KVINNEguiden.;) Hadde KG hatt en maskulin tvilling, så hadde jeg garantert tittet innom. Og det tipper jeg en del av damene som lurer på hvordan menn tenker (og diverse tråder her inne kan tyde på at det er en del av dem), også hadde gjort det.;)

• Liker 1
Gjest brutal mann
Skrevet

Når du har blitt tråkket på gjennom et helt liv av ett eneste kjønn og ikke har noen som helst positive erfaringer med dette kjønnet, da er det deilig å kunne kjefte og smelle litt tilbake. Å plukke ut tilfeldige damer på gata er nok hekket verre en å komme til KG og be kvinner dra dit pepperen gror.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hvorfor det ikke skulle tolereres? Om Kvinneguiden var et sted hvor pupper og vagina var et krav for deltakelse, så tror jeg ærlig talt ikke jeg hadde orket å være her. Nå er det jo en gang også slik at kvinner og menn er opptatt av både hverandre og en del felles saker, så jeg synes ikke det er så rart at menn også finner veien hit. Til tross for at det heter KVINNEguiden. ;) Hadde KG hatt en maskulin tvilling, så hadde jeg garantert tittet innom. Og det tipper jeg en del av damene som lurer på hvordan menn tenker (og diverse tråder her inne kan tyde på at det er en del av dem), også hadde gjort det. ;)

Jeg mener ikke at menn ikke skal tolereres her inne, jeg mener at kvinnehat ikke skal tolereres. Det er to forskjellige ting, og jeg syns du leser alt for mye og feil inn i det jeg skriver nå.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...