Gå til innhold

Får ikke sove :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må sove snart, ellers blir jeg forferdelig irritabel og vanskelig å være sammen med. Litt mer forståelig: det er som å blir rammet av en tidobbel dose med PMS. Ergo: svært farlig. Hva skal jeg gjøre? Hjelp? Noen? Tips?

Anonym poster: 1b869b52ffcd1514620d93b85d96d94d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må hvertfall legge vekk dataen/mobilen. Lyset fra skjermer gjør deg mer våken fordi de sender ut signal til hjernen om at den skal være nettopp det - våken. Så da vekkes du igjen om du bruker tiden du ikke får sove på til å sitte med skjerm.

Også bør du ha godt luft på soverommet. Og ikke ligge der mens du tenker at du må sove. Prøv å tenke at det ikke er så farlig om du ikke får det, det er greit å bare hvile. Det pleier å hjelpe meg. Hvis jeg tenker for hardt på å få sove blir jeg bare mer våken.

AnonymBruker
Skrevet

For meg hjelper det ofte å legge meg andre veien i senga. Altså legge puta og hodet i fotenden.

Anonym poster: 1bfdd377fe073a5b3c0968c46c2731b8

• Liker 2
Skrevet

For meg hjelper det ofte å legge meg andre veien i senga. Altså legge puta og hodet i fotenden.

Anonym poster: 1bfdd377fe073a5b3c0968c46c2731b8

Fikk ikke sove før 4 i natt selv jeg.. Det der må jeg prøve en gang for å se om det funker! :P

Skrevet

Du kjøper deg sånn sove- og beroligende te som du finner på helsekost eller apotek. Drikker det hver kveld før du legger deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...