Gå til innhold

Ung og førstegangsgravid


mulberrygal

Anbefalte innlegg

Hei!

Vet ikke helt hvordan man starter slike dagbøker, har for å være helt ærlig ikke eid noe form for dagbok siden barneskolen og hvertfall ikke en "offentlig" dagbok alle kan lese i. Dette er forsåvidt en digresjon i forhold til hovedtemaet i dagboka mi, at jeg nemlig er blitt gravid med samboeren min. Så skal skrive ned mine tanker etterhvert som de dukker opp i hodet mitt, da de er mange og noen ganger skumle og kaotiske.

Jeg er allerede halvveis i graviditeten, 20 uker på vei i følge ultralyden. Heldigvis ikke spesielt tjukk enda, selv om søtsuget når nye klimakser uke for uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver å sette meg inn i barnevogner, det fins en hel mylder av forskjellige merker og modeller der ute, rene jungelen.

Ble litt forelsket i Brio Go, da den virker liten, lett, kompakt og enkel og montere. Noen som har erfaring ved de nyeste modellene fra 2011/2012? Tenkte egentlig å kjøpe brukt vogn, men bruktmarkedet er så lite i Troms. Har ikke funnet noe bra enda, men skal først sjekke om hvor bra januarsalget er før jeg eventuelt kjøper brukt.

Føler det er så mye man trenger å kjøpe til fødselen, blir helt oppgitt for jeg føler at jeg har ingen oversikt over hva jeg egentlig trenger og hva som er overflødig. Prioriteringer, prioriteringer, prioriteringer. Akkurat nå er det mest fristende å heller kjøpe designerklær, vesker og sko til meg selv på januarsalg. Skal prøve å unngå det da, selv om jeg har veldig lyst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...