Gå til innhold

Hva er den verste sexstillingen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stillingen du helst unngår?

Anonym poster: d9176dafcebace5a4c51cb28a6b43fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre bakfra, og enkelte andre stillinger som gjør at skjeden forkortes i lengde - fordi jeg f¨r så utrolig vondt i livmorhalstappen.

Og begynner å blø som resultat av det :sjokkert: Hvilket er kjedelig, da jeg elsker å bli tatt hardt bakfra. Og dypt.

Ellers unngår jeg 69 om jeg selv vil ha nytelse - jeg bruker lårmusklene på en måte som gjør at jeg ikke kjenner så mye selv. I tillegg er det litt knotete ifht å gi oralsex på mannen, foretrekker alle andre posisjoner.

Han elsker det dog - at jeg presser meg ned i ansiktet hans og suger ham samtidig - så jeg gir han den gleden avogtil :)

Anonym poster: ab3567cb6f9616b878d965bcd9106503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knis! Har forsøkt med ham i håndstående og meg stående på beina. Det var knotete, gitt! Men kan iallefall si at jeg har prøvd. :nigo: Noen bedre/verre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oreokaka

Bakfra, dessverre... Pleier som oftest å gjøre ganske vondt da (aner ikke hvorfor), men når det ikke gjør vondt er det helt toppers!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beina bak på nakken stillingen , er så stiv atte. Og 69, liker den ikke, blir for mye av alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Stillingen du helst unngår?

Anonym poster: d9176dafcebace5a4c51cb28a6b43fea

Enhver som innebærer alle former for penetrering. Føles ikke bra å nedverdige kvinner slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakfra, dessverre... Pleier som oftest å gjøre ganske vondt da (aner ikke hvorfor), men når det ikke gjør vondt er det helt toppers!

Melder meg inn i sorgklubben for den. Årsaken er at den stillingen som nevnt her forkorter skjedelengden - slik at man får støt i livmorhalsen.

Det gjør så satans vondt at det ikke er gjennomførbart, noe som er veldig sørgelig da jeg elsker å bli tatt hardt bakfra og dratt i håret/holdt rundt halsen eller holdt fast rundt hoftene.

Det får bli i et annet liv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver som innebærer alle former for penetrering. Føles ikke bra å nedverdige kvinner slik.

Er nok heller det at du ikke får deg noe.

Anonym poster: b7391f9f71b4f92d17303a2380ddd555

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Er nok heller det at du ikke får deg noe.

Anonym poster: b7391f9f71b4f92d17303a2380ddd555

Medaljens bakside for å vise kvinner respekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Medaljens bakside for å vise kvinner respekt :)

Ja det er respektfullhet overfor kvinner du er mest kjent for. :kvalm:

Anonym poster: b7391f9f71b4f92d17303a2380ddd555

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal mann

Ja det er respektfullhet overfor kvinner du er mest kjent for. :kvalm:

Anonym poster: b7391f9f71b4f92d17303a2380ddd555

Ja, jeg vet det gjør deg vondt at kvinner opplever å bli respektert av meg. Men jeg kan ikke ta kvinnehaterne sin side bare for at du skal ha det bedre med deg selv. Håper du forstår dette :klemmer:

Endret av brutal mann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doggy.

Hvorfor? :overrasket:

Anonym poster: d9176dafcebace5a4c51cb28a6b43fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bli å sitte øverst. Det er greit og digg om jeg sitter med rett rygg, men når jeg lener meg framover faller jeg ut av stemningen når jeg helst bare vil fnise over slik puppene strekker seg grunnet tyngdekrafta og alder, og det at en venninne har satt navnet: bananpupp på fenomenet. :fnise:

Anonym poster: 5639a3d9844b4232e767b821f9a994c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? :overrasket:

Anonym poster: d9176dafcebace5a4c51cb28a6b43fea

Stor høydeforskjell, som gjør at det blir ukomfortabelt og komisk. Bakfra er fantastisk, bare ikke på alle fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...