Gå til innhold

Favorittstilling og hvorfor?


seaworld

Anbefalte innlegg

Hvilken er din favoritt sexstilling og hvorfor? :)

Endret av seaworld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meg liggende på magen med samlede bein, mens han ligger over... Eller meg på toppen. Dog, den gode gamle misjonæren er heller ikke dum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alene i fosterstilling.

Dakar... ;) hehe

Anonym poster: bdd8042a2392c21c0cf3a6856ad5c7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker den hvor mannen sitter oppreist i sengen/i sofaen/hva enn det skulle være og jeg sitter oppå ham ansikt mot ansikt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig.

Nå om dagen er det alle stillinger bortsett fra 69 hvor jeg kan gi oralsex.

Men storfavoritten av de igjen, er meg sittende på huk på gulvet hvor jeg gir oralsex og blir bestemt over, bedende lange blikk, holdt i håret osv.

Eller kanskje at han sitter over meg nært ansiktet mitt med samme handlingsforløp.

Eller at jeg blir presset litt inntil veggen, hånd rundt halsen mens han ganske bestemt tar på meg og nærmest tvinger meg til å komme(eller iallefall være i nærheten av det). Ganske koselig dusjaktivitet igrunnen.

Årsak? Jeg blir garantert usannsynlig tent av det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeee

Eller at jeg blir presset litt inntil veggen, hånd rundt halsen mens han ganske bestemt tar på meg og nærmest tvinger meg til å komme(eller iallefall være i nærheten av det). Ganske koselig dusjaktivitet igrunnen.

Der må jeg si meg litt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misjonær med beina mine på skuldrene hans, og doggy :)

Anonym poster: 5614200a48fce10ea7cfb2516b5d7cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

69 med meg øverst.

Jeg bare digger å kunne kose med ei mus samtidig som kuken blir sugd. Å ha ei dame som rister i orgasme samtidig som jeg kommer i munnen hennes er bare utrolig. Denne vinner på opphisselse.

Skje.

Veldig intimt, og jeg kommer så nært dama. Deilig å klemme seg helt inn til henne samtidig som jeg presser kuken så langt inn som jeg kan. Denne vinner på nærhet.

Endret av Bjørkeris
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotus, hvor jeg sitter på ham mens han lener seg mot en vegg. Intimt og deilig.

Må ellers tilstå at 69 har fått en uventet høy rangering siden sist jeg ble stilt dette spørsmålet.

Anonym poster: dc2094f8bf6233255339b3afa3426283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på hvilket humør jeg er i egentlig. Men når han tar meg bakfra, lugger meg, slår meg hardt over rumpa og forteller meg akkurat hvor lite jeg er verdt, da er jeg særdeles fornøyd. Eller hvis jeg ligger under og har beina høyt, og han har et fast grep rundt halsen min med den ene hånden og godt tak i håret mitt med den andre, og tar meg hardt.

Enig med norah her, herlig herlig herlig! Det er umulig å velge bare en favoritt, når det er så mye deilig å velge mellom.

meg sittende på huk på gulvet hvor jeg gir oralsex og blir bestemt over, bedende lange blikk, holdt i håret osv.

Eller kanskje at han sitter over meg nært ansiktet mitt med samme handlingsforløp.

Eller at jeg blir presset litt inntil veggen, hånd rundt halsen mens han ganske bestemt tar på meg og nærmest tvinger meg til å komme(eller iallefall være i nærheten av det). Ganske koselig dusjaktivitet igrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge liggende på siden mot hverandre, strake ben og jeg har det ene benet over hans side.

Mer intimt og jeg kjenner mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Misjonæren med bena mine så langt bak jeg får de.;-) denne stillingen er så digg for den kommer dypest i og fra den beste vinkelen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misjonæren med bena mine så langt bak jeg får de.;-) denne stillingen er så digg for den kommer dypest i og fra den beste vinkelen:-)

I agree!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Varierer fra mann til mann, fra stemning til stemning.

Men på generelt nivå har Bjørkeris veldig mye rett i det han skriver.

gjestSofia har også mye rett, men med det forbehold at dersom han er mye over normalen så blir det trøbbel ! :opplyser:

Den posisjonen passer aller best til helt normal standard.

Å sette opp en favoritt, en standardposisjon blir... kjedelig. Det blir rutine.

Funker ikke helt for meg.

Funker minst like bra å bare vippe meg opp ytterst på spisebordkanten ;)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sitter med bena strakt fremfor seg, jeg setter meg over han med bena mine på hver sin side av han; god utsikt, deilig og meget tennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...