Gå til innhold

Fiskegrateng med tilbehør.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte lage fiskegrateng til mat her i kveld. Hva med ris eller hvitløksbrød ved siden av? Har også noe brokkoli pose nedfryst. Noen som har prøvd det? Glemt å kjøpe poteter nå nemlig!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvitløksbrød og/eller brokkoli går helt fint. Ris er jeg mer skeptisk til, ihvertfall om du har makaroni i gratengen. Selv spiser jeg gratengen som den er, men jeg har mye av alt i min. :)

Anonym poster: ae849e42a5769877fc503e11698896f4

Skrevet

Ris høres ut som en litt merkelig kombinasjon for meg, men hvis du er veldig glad i ris så ;)

Jeg ville nok bare hatt masse brokkoli ved siden av, og hvis du har, hva med litt revet gulrot?

Skrevet (endret)

Ikke ris. Men brød fungerer jo! Aller best er revne gulrøtter, remulade og agurksalat! :Nikke:

Endret av Chloe-
Skrevet

Bare søkte på google og så flere hadde skrevet ris, forstod ikke åssen det kunne gå. Så var greit å høre, men da dropper jeg den! :) Tok brokkoli blanding, lofoten fiskesaus og hvitløks brød ved siden av. Får ihvertfall prøvd noe nytt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å ha makaroni oppi, bruker ikke poteter, ris eller pasta ved siden av :) Syns det er godt med revne gulrøtter og litt ekstra hvit saus ved siden av.

Anonym poster: 8c765f4896e3ba8c26f92bceda6362fc

• Liker 2
Skrevet

Pleier ikke å ha poteter eller ris ved siden av, er jo makaroni oppi gratengen. Har revet gulrot ved siden av. Agurksalat er også godt men det tar jo litt mer tid å lage :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Syns fiskegrateng er best på originalmåten.

Makaroni skal oppi gratengen, ved siden av så har man råkostsalat

• Liker 1
Skrevet

Syns fiskegrateng er best på originalmåten.

Makaroni skal oppi gratengen, ved siden av så har man råkostsalat

På originalmåten?

Jeg bruker ikke makaroni i fiskegrateng. Aldri. Gratengen skal lages med rå fisk og stivpiskede eggehviter. Den serveres med kokte poteter, raspet gulrot og smeltet meierismør.

Sånn er det med den saken! (I min verden, og så kan andre lage den helt som de foretrekker ;) )

:heks:

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg skulle kanskje skrevet originalmåten på min familie sitt vis :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Indikasjon på at man er litt småtrøtt om morran;

Leser tittelen på denne tråden som "Fiskestang med tilbehør" og lurer fælt på hvorfor den ikke ligger på sportsforumet. :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Indikasjon på at man er litt småtrøtt om morran;

Leser tittelen på denne tråden som "Fiskestang med tilbehør" og lurer fælt på hvorfor den ikke ligger på sportsforumet. :sjenert:

Hehe, god morgen :-)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Varierer jo litt fra familie til familie den der tilsettingen av macaroni.

Her er den ikke velkommen i fiskegratenger.

Her er det grateng på nøyaktig samme måte som Brunhilde har beskrevet.

Og den er goood ! :spise:

Edit: Ikke kan jeg skrive macaroni heller.... ble det rett tro ? :klo:

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet

Regner med at dere lager den selv(?) Jeg kjøper ferdig grateng jeg, har ikke helt lært meg å lage den enda :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...