Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi tenker å prøve på en 2014 baby, og starter dermed prøvingen om noen måneder. Spennende :)

Anonym poster: de17f2f8ca7b6a019d9b54f754716147

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp :) følg gjerne dagboken min :)

Skrevet

Ja, vi også. Skal slutte med pillene i sommer. Så da blir det spennende tider. Håper at det skjer noe innen høst/vinter. :) Hvor gammel er du/dere, TS? Vi er 26 og 28.

AnonymBruker
Skrevet

Så gøy med flere :)

Jeg er 25.

Håper at jeg blir gravid raskt, man vet jo aldri. :)

Anonym poster: de17f2f8ca7b6a019d9b54f754716147

Skrevet

Ja:D

Har ei jente på halvannet fra før og har planer om å begynne prøvingen når hun fyller 2 år til våren. Fikk Pergotime forrige gang jeg ble gravid og sommeren/høsten 2012 prøvde vi i litt over halvåret uten å få det til. Håper at vi skal klare å få det til uten hormoner denne gangen, så det blir spennende å se...

Skrevet (endret)

Kanskje oss! Vi er 24 begge to, alt begynner å falle på plass i det siste, vi har faste jobber, grei lønn har reist dit vi hadde lyst å reise, er gift også! Så hvorfor ikke? :)

Ps: å ja så har vi kjøpt stor leilighet med ekstra rom for baby, kjenner at jeg gleder meg og alt.

Endret av Natalie_M
Skrevet

Vi er! eller vi er litt mer sånn helårsprøvere, men kommer jo til å prøve i vår/sommer også om det ikke skal klaffe før ;) Vi er 22 og 35 år, og vi har ei frøken på 3 år :) søskenjakten er spennende! venter på utredning ved st.Olavs i Trondheim da vi har hatt tre runder med pergo uten hell!

Lykke til damer! :)

Gjest jente8923
Skrevet

Prøver også hele året egentlig =) er 23 og samboer 25. Lykke til alle sammen =)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Vi har startet prøvingen vi da, så vi også går vel under helårsprøvere. Sluttet med pillen i oktober, og venter på at syklusenen skal stabilisere seg. Vi er 25 år begge to, gift og eier hus. Begge er i faste jobber. Så alt ligger tilrette for et barn i nærmeste fremtid:)

Skrevet

Så spennende med flere :) Jeg leser alt jeg kommer over av graviditetsnettsider. hehe. samboer må tro jeg er rar, men har ikke sagt noe om det til han. Vi er forlovet og akkurat flyttet inn i nytt hus. Det eneste negative er at jeg ikke har fast jobb akkurat nå, så håper det kommer på plass snart. Dessuten har jeg noen mndr igjen med p-piller, så får bruke opp dem først. Vi har lyst til å prøve med en gang jeg er ferdig med de. Eller bør jeg vente til syklusen er i orden? Det kan jo ta år. Hva gjør dere etter p-pillebruk?

Skrevet

Sniker meg med her jeg :) Begynner i fast jobb om en uke så kommer til å begynne prøving i løpet av sommeren. Er gift, han har god jobb, vi eier rekkehus og har to biler så det eneste som har holdt oss tilbake er at jeg var student fram til i sommer og ikke har hatt fast jobb før nå. Kommer ikke til å slutte på p-piller før vi skal begynne prøvingen, man kan like gjerne bli gravid rett etter p-pilleslutt (mannen hadde snakket med noen på jobb om det hvertfall). Er vel nesten mannen som er mest verpesjuk her tror jeg. Jeg er mer der at jeg gleder meg, men det er jo også kjempeskummelt!

Hehe, litt rart å faktisk skrive det her. At vi planlegger prøving. Har jo sniklest her og på Graviditet og spedbarn i mange måneder :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal også starte nå når jeg er ferdig med denne månedens ppillebrett. Men jeg er litt usikker på hvorblang tid det tar før kroppen omstiller seg etter 7 år på ppiller. Jobber i harnehage, så tenker jo litt på dette med barnehageplass, om det plutselig hadde blitt ett november/desember barn. Men man kan vell ikke planlegge slikt :)

Anonym poster: 5175a62cecf7d2d939ef9c4e3d8b8aa4

• Liker 1
Skrevet

Sniker meg med her jeg :)

Yay! Så moro, dette blir spennende tider! :skya:

Skrevet

Yay! Så moro, dette blir spennende tider! :skya:

Ja, men så føles det så leeeeeenge til. Skulle egentlig begynt nå om jeg hadde fått meg jobb rett etter skolen. Får bare smøre meg med tålmodighet :)

Skrevet (endret)

Ja! Vi tenker også å prøve på en 2014-baby :)

Vi kommer ikke til å starte prøvingen før september, men da kjører vi på for fullt! Vi er gift, jeg er 22, han er 31. P-pillen sluttet jeg på for to år siden, så jeg har stabile sykluser.

Så gøy at vi er flere :biggrin:

Endret av Annalouis
AnonymBruker
Skrevet

Vi slutter på prevensjon den 1. April:)) spennende tider fremover!! Gleder meg aaaalt for mye allerede;)

Anonym poster: e3cd05f980fda7a2a459e1a62cefbfb7

Skrevet

Jeg tar min siste p-pille 4.mars. Føles som en eeeevighet!!! :)

Gjest PinkLeaf
Skrevet (endret)

Vi skal også mest sannsynlig bli prøvere i vår! Vi er på husjakt, og så snart det er I boks, så blir det babyprøving for harde livet. :-P Vi er 24,jobber fast (jeg ser etter ny jobb med høyere stillingsprosent nå, men like fullt fast) og vi har egentlig vært klare i et par år. Jeg måtte gjøre ferdig skolegang, og så nå er det kun hus som gjenstår. Det er så spennende! Jeg får helt sommerfugler i magen av å tenke på det! :hoppe:

Jeg er på jobb nå, så er via mobil, men tenker å dukke opp og utdype litt i morgen. :-)

Endret av PinkLeaf
Skrevet

Min kjære på 33 og jeg på 26 skal starte denne måneden. Har mensen ut morgendagen, så tipper eggløsning er rundt 17,18,19 januar. Vi gleder oss masse! Har startet på folat (multivitamin fra lifeline som heter "gravid").

Gleder meg til å lese videre på denne tråden og følge dere alle.

Håper selvfølgelig det klaffer på første forsøk :-)

Skrevet

Så spennende å følge med her. Er ny her jeg da.. Er forlovet, med nytt hus og er virkelig klar for å starte familie. Jeg syns det er kjempeskummelt, men det er ikke noe annet jeg heller vil en å ha en familie. Er enebarn, og har alltid ønsket meg stor familie. :) Man må vel bare hoppe i det? Slutter med pillen før sommeren, så har en stund å tenke på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...