Gå til innhold

Kyssing

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte på idag, hvordan vet man egentlig at man er en god kysser. Hadde en eks som sa han likte å kysse meg, men husker jeg var usikker og tenkte at han bare sa det fordi det var eneste måten å få meg til sengs på..

Kan gutter lyve om at han liker å kysse en jente/si at hun er en god kysser bare for å komme noen vei hvis hun virker usikker?

Anonym poster: d83dc8ac19897bda78f4ceb11eae40ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan vel lyve om det meste dersom man bare er ute etter sex.. Men hvis du er i et forhold med noen du stoler på, eller du holder på med noen der dere kan være helt ærlige, så får du sikkert et ærlig svar også. :)

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

jeg tror du merker det ganske lett om gutten synes du er en elendig kysser..

Dersom klininga går lekende lett av seg selv og dere følger hverandre..hva skal jeg si? rytmisk? så

vil jeg anta at begge parter er fornøyde :kline:

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Skrevet

Tenkte på idag, hvordan vet man egentlig at man er en god kysser. Hadde en eks som sa han likte å kysse meg, men husker jeg var usikker og tenkte at han bare sa det fordi det var eneste måten å få meg til sengs på..

Kan gutter lyve om at han liker å kysse en jente/si at hun er en god kysser bare for å komme noen vei hvis hun virker usikker?

Anonym poster: d83dc8ac19897bda78f4ceb11eae40ac

Tror ikke folk lyger om sånt. Jeg datet en fyr jeg IKKE syntes det var digg å kysse, og jeg fikk ikke akkurat lyst til å "lure han til sengs" - for å si det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke folk lyger om sånt. Jeg datet en fyr jeg IKKE syntes det var digg å kysse, og jeg fikk ikke akkurat lyst til å "lure han til sengs" - for å si det sånn.

Tja, jeg er mann og kunne lett gått til sengs med personen selv om jeg ikke likte å kysse henne. Tror det er ganske vanlig, vi er nok ganske mange menn som får noe ut av sex selv om det ikke er noe klining.

Anonym poster: 52e0eab48efd93dd8376ee12f92956cb

Skrevet (endret)

Tja, jeg er mann og kunne lett gått til sengs med personen selv om jeg ikke likte å kysse henne. Tror det er ganske vanlig, vi er nok ganske mange menn som får noe ut av sex selv om det ikke er noe klining.

OK, da er vi helt forskjellige. For dette var en kjekk mann jeg datet og kjente fra før. Men når kyssingen ikke stemte, så bare..... jeg synes det er ganske viktig.

Og sex uten kyssing? Heller ikke noe for meg.

Endret av Ferny
AnonymBruker
Skrevet

OK, da er vi helt forskjellige. For dette var en kjekk mann jeg datet og kjente fra før. Men når kyssingen ikke stemte, så bare..... jeg synes det er ganske viktig.

Og sex uten kyssing? Heller ikke noe for meg.

Ja, tror ikke det bare er vi to som er forskjellige, men synes det er litt generelt kvinner/menn.

Åpen for at det er jeg som er dårlig til å kysse og at det er derfor jeg ikke bryr meg:-)

Skrevet

Ja, tror ikke det bare er vi to som er forskjellige, men synes det er litt generelt kvinner/menn.

Åpen for at det er jeg som er dårlig til å kysse og at det er derfor jeg ikke bryr meg:-)

Så du og dine kompiser er enige om at det ikke er viktig at jentene kysser bra? Er ikke det litt spesielt - hvorfor gidder dere kline med jenter da i så fall? Og hvor gamle er dere?

De mennene jeg har truffet over tid (...) har alle sagt at det er godt/deilig å kysse meg. Jeg tror mange menn setter pris på kyssing, og synes at dette er viktig for at de skal gidde å ha en relasjon til den andre. Kyssing handler jo veldig mye om kjemi og tiltrekning.

AnonymBruker
Skrevet

Så du og dine kompiser er enige om at det ikke er viktig at jentene kysser bra? Er ikke det litt spesielt - hvorfor gidder dere kline med jenter da i så fall? Og hvor gamle er dere?

De mennene jeg har truffet over tid (...) har alle sagt at det er godt/deilig å kysse meg. Jeg tror mange menn setter pris på kyssing, og synes at dette er viktig for at de skal gidde å ha en relasjon til den andre. Kyssing handler jo veldig mye om kjemi og tiltrekning.

Nei, ikke enige i at kyssing ikke er viktig, men det er ikke noe som ville stoppet noen av de jeg kjenner fra sex. Er 25.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Det er ikke noe som er et standard godt kyss, akurrat som noen liker pisker og lær i sexen, liker noen masse våt tunge i kyssene sine, andre liker bare litt leppe berøring, Hva som er en god kysser for en, er en dårlig kysser for en annen, men men tilpasser hverandre seg etter en stund tenker jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...