Gå til innhold

Kjendiser som stiller opp på "alt"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Endrer du syn på dem?

Synes f.eks. Marion Ravn og Bertine Zetlitz er med på så mye forskjellig på TV. Vinni også. Merker at jeg tar dem mindre seriøst som artister når de er så mye i fokus for andre ting enn musikken de lager. Blir lei av dem og tenker bare på dem som tv-tryner.

Anonym poster: 86726dfb40084d6b9b07017c075a1404

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun stavanger-berta som er med på alt (kommer ikke på navnet plutselig) er jeg SÅ lei av. Dommer i The Voice, 4 stjernes middag, hellstrøm inviterer, grand prix + + +

Respekterte hun før som låtskriver - nå? Nei.. har hele dama opp i halsen.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun stavanger-berta som er med på alt (kommer ikke på navnet plutselig) er jeg SÅ lei av. Dommer i The Voice, 4 stjernes middag, hellstrøm inviterer, grand prix + + +

Hanne Sørvåg ;) Helt enig.

Anonym poster: dd5d0fbd2acbe632ca1d88d9a0267115

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne Sørvaag tenkte jeg også på :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Jeg forstår dem godt.

De lever av å markedsføre seg selv og da er det klart det er viktig med markedsføring :)

Men jeg syns det er greit at de stiller opp i programmer hvir de kan bli tatt seriøst, det er useriøse bi-kanal programmer hvor de egentlig bare driter seg ut og gjør at folk blir lei av dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAH!! Det stod helt stille! Hanne Sørvåg ja. Også i alle program og alle intervjuer: JEG ER SINGEL!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Endrer du syn på dem?

Synes f.eks. Marion Ravn og Bertine Zetlitz er med på så mye forskjellig på TV. Vinni også. Merker at jeg tar dem mindre seriøst som artister når de er så mye i fokus for andre ting enn musikken de lager. Blir lei av dem og tenker bare på dem som tv-tryner.

Anonym poster: 86726dfb40084d6b9b07017c075a1404

Ja. Men dette syns jeg var dårlige eksempler..? Litt må jo kjendiser (for eks. artister) stille opp på, det er jo jobben deres. Ville heller dratt frem Tone Damli, som nå skal designe klær, være dommer i Idol og (ikke minst) ha sin egen "reality-serie". Sistnevnte sidestiller henne med wannabe-kjendiser som Petter Pilgård og hun eks'n hans (Mari).

Anonym poster: b8a3329188ff7a5de7cc5eac7b6c0285

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår dem godt.

De lever av å markedsføre seg selv og da er det klart det er viktig med markedsføring :)

Men jeg syns det er greit at de stiller opp i programmer hvir de kan bli tatt seriøst, det er useriøse bi-kanal programmer hvor de egentlig bare driter seg ut og gjør at folk blir lei av dem

Skjønner det jeg og. De må jo få penger til livets opphold de og. Men de ødelegger jo imaget deres nå de er med på ALT da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, er lei Tone Damli. Nå kommer hun igjen som Idoldommer og egen tv serie på tv2 *fysj* 2 programmer om seg selv. Vi skal få nok av Tone fremover ja.

Anonym poster: b6b7649846104d6bc478d715d712537b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, Vinni :hjerte:

Jeg tenker ikke så mye på det. Syns det er fint at kjendiser er med i andre programmer slik at man får sett de i andre situasjoner også, ikke bare på scenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hanne Sørvåg er et gull-eksempel, ja ;)

Anonym poster: b8a3329188ff7a5de7cc5eac7b6c0285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Likte Tone Damli før, men etter hu er med i Se&Hør hver uke + all annen dritt, så har jeg begynt å bli så lei av hu at jeg kan spy. I tillegg skal hu være idoldommer og ha egent tv-show nå. USJ!!!

Anonym poster: 9d9dc3ffb6363fde29a8e439d2afc3f4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tor Endresen har vært med på en del i det siste. Blandt annet skal vi danse, 71 grader nord og stjernekamp. Han er nesten konkurs og trenger penger, derfor han stiller opp.

Anonym poster: dfe25e4f6ed259f8c8592093d035346c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Petter Northug har vært en del i media i det siste. En stor reportasje i Se og Hør på 12 sider eller noe. og et eget Tv-program snart osv osv. Er ikke det litt uvant og uvanlig av mr. Northug å være så PR-kåt? Men det gjør meg ikke noe, synes Petter Northug er er en veldig underholdende fyr :laugh: :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Petter Northug har vært en del i media i det siste. En stor reportasje i Se og Hør på 12 sider eller noe. og et eget Tv-program snart osv osv. Er ikke det litt uvant og uvanlig av mr. Northug å være så PR-kåt? Men det gjør meg ikke noe, synes Petter Northug er er en veldig underholdende fyr :laugh: :D

Ja, han har skikkelig god humor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hanne sørvåg, for en kjerring.

- jeg er singel!! Men jeg vil være singel, jeg fokuserer på meg selv! Men jeg er singel, singel singel, singeeeeeeel! Og jeg vil være det, helt sant, det er bare Hanne tid nå! Men jeg er altså sååååå singel!

Herregud.

Anonym poster: ca92529934b25559e02583a14d6e68fe

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juvelia

De får jo sikkert godt betalt,skjønner de godt! Bortsett fa Bertine så finner jeg de fleste kjendiser uintresange og kjedelige,derfor ser jeg lite på tv å unngår sladdermagasiner.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bli rimelig lei noen tv tryner iblant. Samtidig er ikke Norge det landet det er lettest å leve av den businessen. Så jeg kan jo egentlig forstå hvorfor de gjør det. Man skal jo ha mat på bordet og. Og hvis det å være artist er det man gjør best så har man vel ikke akkurat mye valg. Tror ikke det er alle som regelrett higer etter å ha Se og Hør inne i stua, selv om de slipper de inn.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange prøver seg utenlands også, og noen ganger må de på nav de også.

Anonym poster: b6b7649846104d6bc478d715d712537b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...