Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Magdalene
Skrevet

kan du si hvorfor du angrer på at du valgte mørk?

Kan si noe om hvorfor vi angret på mørkt gulv.

Om msn går uten sokker blir det fotmerker, alt støv syns, det er vanskelig å vaske...

Også kan jeg jo hive på at jeg syns det ikke er noe fint da ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Kan si noe om hvorfor vi angret på mørkt gulv.

Om msn går uten sokker blir det fotmerker, alt støv syns, det er vanskelig å vaske...

Også kan jeg jo hive på at jeg syns det ikke er noe fint da ;)

Selv tenker jeg mer på at lys parkett passer til det meste. Man endrer jo gjerne litt stil underveis. Alt passer til lyst gulv, men jeg synes ikke lyse møbler passer til mørkt gulv. Vi har hvitlasert gulv i noen rom der vi ikke la nytt, bare slipte (det er heltre), og de rommene liker jeg veldig godt. Lett å innrede og man blir ikke lei. Ser lyst og fint ut.

Vaske må man uansett. På det mørke synes støvet, på det lyse synes hundehår osv. :)

Skrevet

Jeg synes generelt at lyse rom er finest, både når det gjelder veggfarge og gulvfarge! Mørkt gulv gjør rommene så utrolig mye mørkere. Jeg ville helt klart gått for lyst gulv om jeg var deg.

Skrevet

Jeg synes generelt at lyse rom er finest, både når det gjelder veggfarge og gulvfarge! Mørkt gulv gjør rommene så utrolig mye mørkere. Jeg ville helt klart gått for lyst gulv om jeg var deg.

Har selv veldig lyst på lyst gulv, men samboer ønsker gjerne litt mørkere ..

Vi må nok bare møtes på midten å gå for noe mellomlyst/mørkt :) Kan ikke overkjøre han helt heller..

Dessuten vil det nok bli koselig med lun farge, selv om skitten vises bedre (får bare vaske oftere ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...