Gjest kiara_pusen Skrevet 5. januar 2013 #21 Skrevet 5. januar 2013 Ja, det er helt sant dere! ) Jeg gikk opp på loftet tidligere i kveld å to på meg kjolen, og tiara + øredobber. Jg falt for kjolen IGJEN! hehe..ville ikke ta den av meg. Er nok bare den usikkerheten fordi jeg kjøpe den for leeenge siden. Så går d alltids an å tilføre litt som dere sier om jeg ønsker det . Stoffet på kjolen er jo også bare sååå deilig. Det er så godt og mykt, den andre kjolen har et hardt tyll stoff..så den er tyngre å ha på seg. Men også nydelig da! Men jeg tror jeg har bestemt meg for å beholde kjolen som jeg har. Blir jo forelsket i den hver gang jeg tar den på..men er når jeg begyner å studere "feil" jeg blir så tilbakeholden til kjolen. D har nok med det at det er kjolen med stor K..den som skal være den fineste plagget du skal bære i ditt liv, så kommer presset. Men som en av dere sier, det er en grunn hvorfor man falt for den en gang, så hadde kanshe angret om jeg kjøpte en ny Tenk heller på det styret med å føle at du måtte kjøpe kjolen salongen bestiller for at du skal prøvde den og få solgt den gamle... :S Mye morsommere å pynte opp et rent lerret der alt passer! Misunner deg der; du kan jo velge deg ut akkurat hvilket tilbehør du vil og ønsker, alt fungerer jo! Veldig stas å finne tilbake til sin egen kjole når usikkerheten er stor.
Gjest 2013 bryllup Skrevet 5. januar 2013 #22 Skrevet 5. januar 2013 Tenk heller på det styret med å føle at du måtte kjøpe kjolen salongen bestiller for at du skal prøvde den og få solgt den gamle... :S Mye morsommere å pynte opp et rent lerret der alt passer! Misunner deg der; du kan jo velge deg ut akkurat hvilket tilbehør du vil og ønsker, alt fungerer jo! Veldig stas å finne tilbake til sin egen kjole når usikkerheten er stor. Ja, det er en fin følelse, å falle for kjolen på nytt Høres ut som om du har gjort akkuratt det TS, husk på den følelsen hver gang du ser på andre kjoler!
A1986 Skrevet 5. januar 2013 #23 Skrevet 5. januar 2013 Tenk heller på det styret med å føle at du måtte kjøpe kjolen salongen bestiller for at du skal prøvde den og få solgt den gamle... :S Mye morsommere å pynte opp et rent lerret der alt passer! Misunner deg der; du kan jo velge deg ut akkurat hvilket tilbehør du vil og ønsker, alt fungerer jo! Veldig stas å finne tilbake til sin egen kjole når usikkerheten er stor. Ja, et er helt sant! . En fantastisk følelse hver gang! )
C-Pow Skrevet 5. januar 2013 #24 Skrevet 5. januar 2013 Skjønner dilemmaet, kjole nr to er veldig fin uten den klumpen. Men du er også veldig fin i nummer en. Men det er vel den detaljen på skjørtet du ikke liker, på den du har? Jeg synes at akkurat den detaljen er litt rar, men kjolen er jo veldig fin fordet. Du kan jo høre om det går an å fjerne den, ser jo ut som om det bare er sydd på oppå skjørtet, så kanskje det kan fjernes enkelt...? Og jeg vil absolutt tro at det skal være mulig å få toppen mer hjerteformet og. Kan sikkert Klippe bort/sy inn litt der og eventuelt sy på noe blonder for å forme... Ikke vet jeg, men tror at kompetente syerskere kan få gjort ganske så mye. Og om du bruker et større underskjørt så vil jo skjørtet bli som på den andre. Så jeg vil først høre med syerskene hva de tror de kan få til. Og så kommer det jo an på penger og, er det verdt å bruke hva enn den andre koster på å få en "oppgradert" kjole når du allerede liker den første veldig godt? Kjolen jeg har valgt liker jeg veldig godt, men den er ikke akkurat sånn som jeg i utgangspunktet tenkte, og jeg har sett flere kjoler jeg liker bedre (men disse koster 30000 og er dermed ikke noe alternativ). Og ser jo stadig kjoler i andre stiler og forestiller meg selv i dem og tenker, hmm kanskje jeg heller burde hatt en sånn. Jeg tror at det alltid vil finnes en finere kjole uansett, så du bør kanskje heller fokusere på den du allerede har valgt og ikke la deg "distrahere" av andre fristelser. Og husk, kjolene ser ALLTID bedre på de offisielle bildene, så kanskje den ikke blir helt sånn "i virkeligheten".
Sirah Skrevet 5. januar 2013 #25 Skrevet 5. januar 2013 Gud å fine kjoler! :D Nå fikk jeg lyst til å gifte meg! Hehe! Jeg likte også den første best
A1986 Skrevet 5. januar 2013 #26 Skrevet 5. januar 2013 (endret) Skjønner dilemmaet, kjole nr to er veldig fin uten den klumpen. Men du er også veldig fin i nummer en. Men det er vel den detaljen på skjørtet du ikke liker, på den du har? Jeg synes at akkurat den detaljen er litt rar, men kjolen er jo veldig fin fordet. Du kan jo høre om det går an å fjerne den, ser jo ut som om det bare er sydd på oppå skjørtet, så kanskje det kan fjernes enkelt...? Og jeg vil absolutt tro at det skal være mulig å få toppen mer hjerteformet og. Kan sikkert Klippe bort/sy inn litt der og eventuelt sy på noe blonder for å forme... Ikke vet jeg, men tror at kompetente syerskere kan få gjort ganske så mye. Og om du bruker et større underskjørt så vil jo skjørtet bli som på den andre. Så jeg vil først høre med syerskene hva de tror de kan få til. Og så kommer det jo an på penger og, er det verdt å bruke hva enn den andre koster på å få en "oppgradert" kjole når du allerede liker den første veldig godt? Kjolen jeg har valgt liker jeg veldig godt, men den er ikke akkurat sånn som jeg i utgangspunktet tenkte, og jeg har sett flere kjoler jeg liker bedre (men disse koster 30000 og er dermed ikke noe alternativ). Og ser jo stadig kjoler i andre stiler og forestiller meg selv i dem og tenker, hmm kanskje jeg heller burde hatt en sånn. Jeg tror at det alltid vil finnes en finere kjole uansett, så du bør kanskje heller fokusere på den du allerede har valgt og ikke la deg "distrahere" av andre fristelser. Og husk, kjolene ser ALLTID bedre på de offisielle bildene, så kanskje den ikke blir helt sånn "i virkeligheten". Ja, er helt enig. Kjolene ser ofte mye bedre ut på modellene enn det de gjør når du ser dem i virkeligheten som regel. Det er den detajen på kjolen som irriterer meg litt..fordi jeg vet ikke om jeg liker den eller ikke. Vil heller ikke fjerne den, pga den er en del av kjolen. Men tenkte det kanshe d hadde gått an å legge/sy til noe bak, slik at snitte ned er finere og jevnere.slik som kjole nr 2. Må forhøre meg litt om det går. Men tror ikke det er det vanskeligste å få til..men ikke vet jeg altså =P. Endret 17. januar 2013 av A1986
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå