Gå til innhold

BH er sykt ubehagelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd 3 BH størrelser, men uansett hvilken jeg har på, må jeg holde på å trekke ned BH-en på ene siden hele dagen, når jeg sitter, hvis du skjønner. Høres sikkert rart ut men er sånn ubehag at den må trekkes ned hele tiden og da blir det enda eklere når den blir trekt for langt ned. Sykt ubehagelig. Og plagsomt. Ubehag hele tiden. Det er mest på høyre siden. Hva skal jeg gjøre? Har hatt problemet her LENGE nå. Er det noe galt med kroppen min eller BH-ene?

Anonym poster: e2645b38bb634c78373e5d21fd82d105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor kjøper du BHer?

Anbefaler deg å dra til en undertøysbutikk og la deg måles. Husk å nevne problemene du opplever så vil de nok hjelpe deg med å finne en modell som sitter bra.

Anonym poster: a5182b59e9f53e4507df55b7fb4a7874

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig, det er utrolig ubehagelig. Derfor bruker jeg aldri BH. Litt pinlig når brystvortene blir stive og viser gjennom, men jeg ser at det er mange som liker det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Å gå uten BH er et jævlig dårlig råd hvis du har noe mer enn B cup ! :opplyser:

TS, problemet ditter enkelt: Du bruker feil BH.

Det høres ut som den er altfor stor i omkrets under puppene.

Vekten av puppene skal bæres av den delen av BH'en som går rundt ribbenene dine, ikke av skulderstroppene.

Løsning: Du besøker en undertøysforretning og får dem til å måle deg og så prøver du noen av de BH'ene som de har, i den størrelsen som dine mål tilsier.

Hvilken størrelse er det du har problemene med ?

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må du justere bh'en hele tiden så har du feil størrelse :)

Både omkrets og cup-størrelse har betydning for at bh'n sitter som den skal - jeg fikk en kraftig a-ha opplevelse etter å ha fått hjelp på en undertøysbutikk. Har de flinke folk så både måler de og hjelper deg med å prøve forskjellige modeller for å finne de som passer din kropp :)

Selv om jeg nå vet hvilken størrelse som passer meg, så er det forskjell fra merke til merke. Hvordan stropper og skåler er plassert gjør forskjell. Jeg passer f.eks i Freya, men ikke i Fantasie.

Anonym poster: 16381a3023b5ef0da5e5cdf224e7d4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig. Det er grunnen til at jeg stort sett bruker sports-bh. Synes det er litt flaut, så prøver å skjule det så godt jeg kan, men bruker så klart ikke sports-bh under kjole og topper hvor bh'en er synlig.

Anonym poster: 283f8bc5e4fcdc29f0eba648e3832427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker genie bra. Kjenner ikke at jeg har de på engang.

Jeg har alltid trodd at du var en mann/gutt :fnise:

Anonym poster: 283f8bc5e4fcdc29f0eba648e3832427

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

Freya sine er fantastiske. Har en hel haug av dem. Natt og dag forskjell når du finner en BH som sitter perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tydelig at du rett og slett ikke bruker riktige størrelser, TS. Men i og med at du allerede er så negativt innstilt til BHer, så kan du prøve ut andre løsninger; sånne geleaktig BH/brystvorte-holdere, puppeteip, å gå uten BH, sportsBH...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freya sine er fantastiske. Har en hel haug av dem. Natt og dag forskjell når du finner en BH som sitter perfekt :)

På meg sitter også Freya sine stort sett alltid perfekt :) Men har ei venninne som de blir ren tortur på, hun passer derimot i Fantasie, som bare blir feil på meg :fnise:

Så det er forskjell fra merke til merke gitt :)

Anonym poster: 16381a3023b5ef0da5e5cdf224e7d4ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Maja*

På meg sitter også Freya sine stort sett alltid perfekt :) Men har ei venninne som de blir ren tortur på, hun passer derimot i Fantasie, som bare blir feil på meg :fnise:

Så det er forskjell fra merke til merke gitt :)

Anonym poster: 16381a3023b5ef0da5e5cdf224e7d4ba

Ja, det er sant. Formen på brystene og ribbekassa har jo en del å si :) Jeg passer nesten bare Freya sine, men de har mye lekkert, til og med bikinier, så jeg er fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker genie bra. Kjenner ikke at jeg har de på engang.

Syns ikke brystvortene igjennom? Mine er jo stive hele tiden, så jeg må ha en som er paddet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Syns ikke brystvortene igjennom? Mine er jo stive hele tiden, så jeg må ha en som er paddet...

Det følger med pad så jeg bruker det. Da syns ikke brystvortene. ^^

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Why? :o

Har også lest nicket ditt som 'Morten' en del ganger før det demra for meg at det var feil :) men så har jeg en svak dysleksi også da

Anonym poster: 16381a3023b5ef0da5e5cdf224e7d4ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Why? :o

Hehe, nå ser jeg jo at det står kvinne under profilbildet ditt, så jeg må jo være blind :fnise: Nei, vet ikke! Har tenkt Morten i stedet for Mortem.

Anonym poster: 283f8bc5e4fcdc29f0eba648e3832427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det følger med pad så jeg bruker det. Da syns ikke brystvortene. ^^

Ok, fant genie bra på en tv-shop side til 600, litt dyrt. Hvor har du kjøpt din og mht størrelse. Jeg er 85B, holder det med medium da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...