Gå til innhold

Armitages shoppingdagbok


Armitage

Anbefalte innlegg

Får vel lage meg en dagbok jeg også da:)

Min stil er preget av rock n roll og goth. Jeg er også fan av retrostiler fra 40 og 50tallet. Er like glad i det veldig feminine som det mer rocka og røffe. Jeg elsker hodeskaller.

Ellers shopper jeg mye sminke siden jeg er utdannet sminkør. Er alltid på utkikk etter nye produkter som jeg kan teste. Jeg elsker sterke farger. Både på sminken og håret.

Jeg er vel egentlig ikke så opphengt i merker så lenge det er kult og går an å kombineres med mine andre antrekk. Jeg vet hva jeg liker og ikke liker for å si det sånn. Jeg kan like greit finne noe som passer stilen min på Kappahl som i mer spesifiserte butikker.

Men jeg kan like godt gå i mer klassiske antrekk når jeg er i det humøret.

Jeg er også sci-fi og tegneserie geek, så noen av kjøpene mine er preget av det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vel starte med å legge ut mitt seneste kjøp. Et par støvletter fra New Rock. Jeg har allerede 2 par bra NR fra før.

Det er ikke ofte jeg har råd til å kjøpe sko derfra for de er ganske dyre. Men nå var disse på salg med 30% avslag på Brandos, så da måtte jeg slå til. En fordel med skoene til NR er at det er ekstremt god kvalitet. De varer i flere år. Og de er veldig gode å gå i. Noe som er viktig for meg siden jeg har en jobb med mye ståing og gåing.

post-54686-0-35982200-1357341411_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet kjøp jeg gjorde her om dagen var dette skjørtet fra Collectif. Skjørtene derfra er i et veldig godt stretchstoff som er behagelig å bruke. Dette skjørtet kan kombineres med mange forskjellige overdeler og kan like fint brukes på jobb som til fest:)

Agarva%20Skirt%20Plain%20Purple.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider