Gå til innhold

Armitages shoppingdagbok


Armitage

Anbefalte innlegg

Får vel lage meg en dagbok jeg også da:)

Min stil er preget av rock n roll og goth. Jeg er også fan av retrostiler fra 40 og 50tallet. Er like glad i det veldig feminine som det mer rocka og røffe. Jeg elsker hodeskaller.

Ellers shopper jeg mye sminke siden jeg er utdannet sminkør. Er alltid på utkikk etter nye produkter som jeg kan teste. Jeg elsker sterke farger. Både på sminken og håret.

Jeg er vel egentlig ikke så opphengt i merker så lenge det er kult og går an å kombineres med mine andre antrekk. Jeg vet hva jeg liker og ikke liker for å si det sånn. Jeg kan like greit finne noe som passer stilen min på Kappahl som i mer spesifiserte butikker.

Men jeg kan like godt gå i mer klassiske antrekk når jeg er i det humøret.

Jeg er også sci-fi og tegneserie geek, så noen av kjøpene mine er preget av det også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vel starte med å legge ut mitt seneste kjøp. Et par støvletter fra New Rock. Jeg har allerede 2 par bra NR fra før.

Det er ikke ofte jeg har råd til å kjøpe sko derfra for de er ganske dyre. Men nå var disse på salg med 30% avslag på Brandos, så da måtte jeg slå til. En fordel med skoene til NR er at det er ekstremt god kvalitet. De varer i flere år. Og de er veldig gode å gå i. Noe som er viktig for meg siden jeg har en jobb med mye ståing og gåing.

post-54686-0-35982200-1357341411_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet kjøp jeg gjorde her om dagen var dette skjørtet fra Collectif. Skjørtene derfra er i et veldig godt stretchstoff som er behagelig å bruke. Dette skjørtet kan kombineres med mange forskjellige overdeler og kan like fint brukes på jobb som til fest:)

Agarva%20Skirt%20Plain%20Purple.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et par nye sko. Disse er fra kolleksjonen til Avril Lavigne. Kalt Abbey Dawn. Designerne bak er visst de samme som står bak Iron Fist. Jeg har fått en ting for wedges i det siste:) Disse ble kjøpt på ebay.

abbey%20dawn%20-%20109%20studded%20wedge%20-%20black-f66415.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har vært dårlig med oppdateringer. Men her kommer en haug med ting jeg har kjøpt i det siste. Alt fra ebay. Ja, jeg er over gjennomsnittet glad i hodeskaller:P

Topp fra Iron Fist:

$(KGrHqF,!o8FC1324CWeBQ5L3Jb4ig~~60_12.JPG

Dette smykket minner meg veldig om Børre Olsen kolleksjonen So-B. Fikk masse komplimenter på det da jeg hadde det på meg igår:)

$T2eC16hHJGIE9nnWsyOrBQNw9i1,Zw~~60_12.JPG

Sneakers fra Iron Fist:

$(KGrHqZ,!owE-u3McYCzBPu(-KhL9g~~60_12.JPG

Og denne stilige veska:

C0503_4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...