Gå til innhold

Hvilke KG-brukere

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

tror du blir bekymret når de ser en tråd med denne overskriften på sexforumet, fordi de er redde for å bli nevnt? :fnise:

Anonym poster: 5a22d72ac754d14b694abf80c44f7e48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror de enten liker det eller ikke bryr seg, er jo som oftest de samme brukerne som går igjen og vet om en del som har gått over til AB for å slippe personfokuset.

Anonym poster: 4035bfee17df37fdeae3322d56143362

Gjest brutal mann
Skrevet

For min del så er det hun, hun, kanskje han, og garantert de to der borte.

• Liker 5
Skrevet

For min del så er det hun, hun, kanskje han, og garantert de to der borte.

Helt enig! :hoho:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir litt stresset. Skal man svare de som nevner nicket ditt? Er det innbilsk å svare? Er det uhøflig hvis man ikke svarer? Hva skal man egentlig svare? :fnise:

Anonym poster: d62565d761faf6c5981c213ca2032b26

• Liker 3
Skrevet

Kven er AB-hora denne gongen? :rolleyes:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir litt stresset. Skal man svare de som nevner nicket ditt? Er det innbilsk å svare? Er det uhøflig hvis man ikke svarer? Hva skal man egentlig svare? :fnise:

Signerer. (og denne tar jeg som AB, hvis ikke er jeg vel bare innbilsk)

Anonym poster: 4e42cbb525a399b6cb99b1f7bf957d85

Gjest Raindrops
Skrevet

Det er jo slik. I virkeligheten slipper man stort sett å forholde seg til fremmede mennesker som sier de vil knulle deg (eller, jeg gjør iallefall det), så det er ikke noe som har en fin høflighetsfrase man kan lire av seg som jeg vet om iallefall. Så hva er det egentlig å svare? "Takk"? For hva da? Fordi du beærer meg med å ville stikke kuken i meg uten å engang kjenne meg? Right.

Jeg synes slike tråder er sære.

• Liker 3
Gjest Summers
Skrevet (endret)

Det er jo slik. I virkeligheten slipper man stort sett å forholde seg til fremmede mennesker som sier de vil knulle deg (eller, jeg gjør iallefall det), så det er ikke noe som har en fin høflighetsfrase man kan lire av seg som jeg vet om iallefall. Så hva er det egentlig å svare? "Takk"? For hva da? Fordi du beærer meg med å ville stikke kuken i meg uten å engang kjenne meg? Right.

Jeg synes slike tråder er sære.

Er vel omvendt? I virkeligheten vil man ha sex med en pga utseendet her vil man ha sex med en pga hva personen skriver h*n liker av sex?

Og om de ikke går bort til deg og sier "kan jeg få stikke kuken min inni deg" så får i vertfall mange jenter(og gutter) oppmerksomhet som tilsier at det er nettopp det den andre personen vil.

Endret av Summers
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kven er AB-hora denne gongen? :rolleyes:

Hæh? Trådstarter er alltid AB og blir aldri nevnt i sånne tråder. Hvis det var det du mente?

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Er vel omvendt? I virkeligheten vil man ha sex med en pga utseendet her vil man ha sex med en pga hva personen skriver h*n liker av sex?

Og om de ikke går bort til deg og sier "kan jeg få stikke kuken min inni deg" så får i vertfall mange jenter(og gutter) oppmerksomhet som tilsier at det er nettopp det den andre personen vil.

Men da slipper man som sagt stort sett å forholde seg til det på samme måte, da jeg ikke tror det er sosialt akseptert og gå bort til tilfeldige mennesker på gata og si at du er kåt på dem. Dessuten vil oppmerksomheten man får i virkeligheten som oftest ha et mål, her inne er det jo totalt meningsløst og inviterer ikke akkurat til videre samtale eller bekjentskap. For meg så blir det bare helt merkelig, og det virker som en merkelig ting å takke for, for jeg ser igrunn ikke på det som et kjempekompliment.

Men jeg er som tidligere nevnt litt sosialt tilbakestående. Så det er ikke umulig at jeg har misforstått noe vesentlig med dette fenomenet.

Edit: Forøvrig vil jeg ikke si at noen kjenner meg basert på at de vet at jeg liker analsex og bondage. Det er akkurat like overfladisk som utseende. Sier ikke at det er negativt, men det er heller ingenting å skrive hjem om.

Endret av Raindrops
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det smigrende at ukjente på et forum har de samme seksuelle preferansene som en selv? Er det noe å takke for?

• Liker 3
Gjest Summers
Skrevet (endret)

Men jeg er som tidligere nevnt litt sosialt tilbakestående. Så det er ikke umulig at jeg har misforstått noe vesentlig med dette fenomenet.

Skal ikke si noe, er sosialt tilbakestående selv:-) Og da kribler det litt for mye i fingrene til å ikke svare på innlegget ditt selv om du ikke vil diskutere så skrev et langt svar, slettet det og gir meg selv en klapp på skulderen.

Endret av Summers
Gjest Raindrops
Skrevet

Skal ikke si noe, er sosialt tilbakestående selv:-) Og da kribler det litt for mye i fingrene til å ikke svare på innlegget ditt selv om du ikke vil diskutere så skrev et langt svar, slettet det og gir meg selv en klapp på skulderen.

Jeg diskuterer gjerne, for jeg skjønner virkelig ikke hva greia er :gjeiper:

Skrevet

Jeg er ikke redd for å bli nevnt, men jeg begynner å føle meg truffet for å ha nevnt noen :rodme:

AnonymBruker
Skrevet

tror du blir bekymret når de ser en tråd med denne overskriften på sexforumet, fordi de er redde for å bli nevnt? :fnise:

Hvem tror du snart ikke gidder å gå inn i en tråd det står "hvilken bruker" på, siden det kun består av sirkelrunking og gjengangere hver eneste gang? ;)

Jeg gjetter: Mange.

Anonym poster: eabe789801b1d483ffc15122c3870b0f

AnonymBruker
Skrevet

Hvem tror du snart ikke gidder å gå inn i en tråd det står "hvilken bruker" på, siden det kun består av sirkelrunking og gjengangere hver eneste gang? ;)

Jeg gjetter: Mange.

Anonym poster: eabe789801b1d483ffc15122c3870b0f

Denne tråden var inspirert av høydaren i går om hvilke brukere som tar den i rumpa :rolleyes:

Gjest Summers
Skrevet

Jeg diskuterer gjerne, for jeg skjønner virkelig ikke hva greia er :gjeiper:

Var ikke det jeg hadde diskutert, jeg ville bare kranglet på hva som skjer i virkeligheten og hva som skjer på nett, er som sagt sosialt tilbakestående.

Men greia er nok at de ikke mener noe med det, noen føler de må svare i trådene "hvem ville de pult" og da svarer man "jeg ville gitt Summers :wow: en omgang" som AB fordi han har skrevet i mange innlegg at han han gjør det og det med damene.

Gjest Raindrops
Skrevet

Var ikke det jeg hadde diskutert, jeg ville bare kranglet på hva som skjer i virkeligheten og hva som skjer på nett, er som sagt sosialt tilbakestående.

Men greia er nok at de ikke mener noe med det, noen føler de må svare i trådene "hvem ville de pult" og da svarer man "jeg ville gitt Summers :wow: en omgang" som AB fordi han har skrevet i mange innlegg at han han gjør det og det med damene.

Nettopp, det er jo det jeg sier, det betyr jo absolutt ingenting og er rent overfladisk på lik linje, eller på mange måter i enda større grad, med å ville ha sex med noen fordi de har en bra rumpe. Derfor ser jeg ingen hensikt i å takke for det, eller slenge en pulesmiley tilbake for syns skyld.

Noe som fører oss tilbake til det opprinnelige poenget, hvordan man egentlig skal forholde seg til slike ting.

Gjest NozMonster
Skrevet

alle vi som har klikket seg inn i tråden selvfølgelig....

de som ikke bryr seg gidder jo ikke å titte inn.

(men om det er fordi de er redde for å bli nevnt eller om de håper på å bli nevnt, det vet jeg ikke... har ingen formening om det selv egentlig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...