Gå til innhold

Ellos erfaringer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper noen her kan hjelpe meg, fordi jeg er i villrede og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg bor i en leilighet hvor jeg har 2 store og kjempelange vinduer.

I 2 år nå, har jeg hatt Kid gardiner i lengde 220, og på begge vinduer har jeg 4 stk gardiner, en lilla og en hvit. Vi hadde en Boston sofa foran vinduene, så da syntes ikke lengden på gardinene.

Men nå har vi solgt sofa, og kjøpt spisebord, og det ble plutselig ikke så pent lenger.

Jeg har prøvd å prøvd å venne meg til det, men det klarer jeg ikke lenger.

Så jeg har vært over alt kan man si og leta etter lange gardiner, men ingen har.

Var på Living, men der hadde de kun 3 farger, og prisen var på 398,- pr.stk.. Det blir fort dyrt. Og på Åhlens hadde de, men ikke bra utvalg.

Så fikk tips om Ellos, og har sett de har gardiner i 250cm, det hadde passet meg, for de trenger ikke å slenge helt ned på gulvet.

Det jeg ikke forstår er at når jeg trykker på bestemt gardin og mål 250cm, så står det 2pk. Vil det si at det er 2 pk. gardiner da? Når jeg bestiller og går til kassen så står det 1 stk. Hmm?

Det er denne her jeg mener:

http://www.ellos.no/lokkelengde-bomullsvoile-2-pk/225252?N=1z141upZ1z141enZ1z141od&Ns=RankValue3|0&Nao=6

Og til slutt, har noen av dere handlet gardiner fra Ellos?

Hvordan er kvaliteten? Synes de ser fine ut på bilde, men bilde er bilde.

Håper på svar :)

Anonym poster: 1363ecd80a4c37a74f59981bfbdbd160

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2pk betyr vel at det er 2 lengder gardiner i den. I kassa står det 1 stk fordi du bare har lagt 1stk 2 pakning gardiner i den.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er 2 lengder i pakken ja, og 1 pk benevnes som 1 stk i kassen.

Har ikke bestilt gardiner fra Ellos på lenge, så kan ikke si så mye om kvaliteten,

Anonym poster: 671476f79c8544e425c1a3b4c93e4557

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg har kjøpt gardiner derfra og synes kvaliteten er like god som gardiner jeg har kjøpt andre steder (Kid, Princess).

AnonymBruker
Skrevet

Håper noen her kan hjelpe meg, fordi jeg er i villrede og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg bor i en leilighet hvor jeg har 2 store og kjempelange vinduer.

I 2 år nå, har jeg hatt Kid gardiner i lengde 220, og på begge vinduer har jeg 4 stk gardiner, en lilla og en hvit. Vi hadde en Boston sofa foran vinduene, så da syntes ikke lengden på gardinene.

Men nå har vi solgt sofa, og kjøpt spisebord, og det ble plutselig ikke så pent lenger.

Jeg har prøvd å prøvd å venne meg til det, men det klarer jeg ikke lenger.

Så jeg har vært over alt kan man si og leta etter lange gardiner, men ingen har.

Var på Living, men der hadde de kun 3 farger, og prisen var på 398,- pr.stk.. Det blir fort dyrt. Og på Åhlens hadde de, men ikke bra utvalg.

Så fikk tips om Ellos, og har sett de har gardiner i 250cm, det hadde passet meg, for de trenger ikke å slenge helt ned på gulvet.

Det jeg ikke forstår er at når jeg trykker på bestemt gardin og mål 250cm, så står det 2pk. Vil det si at det er 2 pk. gardiner da? Når jeg bestiller og går til kassen så står det 1 stk. Hmm?

Det er denne her jeg mener:

http://www.ellos.no/...kValue3|0&Nao=6

Og til slutt, har noen av dere handlet gardiner fra Ellos?

Hvordan er kvaliteten? Synes de ser fine ut på bilde, men bilde er bilde.

Håper på svar :)

Er ikke noe merkbar kvalitetsforskjell fra andre butikker som selger gardiner. Eneste ufordel er at du ikke får tatt på stoffet - det kan jo se ok ut men være enten for løst, tungt eller lett. Men det er ikke noe problem å returnere, om kjøpet skulle være helt mislykket.

Anonym poster: ce2b77598a05a65df0b45afdbcb01e5a

Skrevet

IKEA har også gardiner som er 250 lange.

Om du bor i nærheten av et varehus er det et alternativ...

AnonymBruker
Skrevet

Vedr. overskriften "Ellos erfaringer": Hva eller hvem er Ello?

Anonym poster: 0c20b47b0f5707b91a14d2002ff4f46b

Gjest hedgepig
Skrevet

Vedr. overskriften "Ellos erfaringer": Hva eller hvem er Ello?

Anonym poster: 0c20b47b0f5707b91a14d2002ff4f46b

Kverulant ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så bra! :)

Men tror dere ikke at det er et fint stoff i den som jeg har lagr bilde av?

Skrevet

De sender gjerne stoffprøver, for å bestille det må du ringe.

AnonymBruker
Skrevet

Hiver meg på ditt spm jeg. Hvordan er rollup gardinene? Passer de i store vinduer, f.eks de på 2,50 meter? Jeg måtte sikkert hatt 3 da, men vil ikke kjøpe om de blir for små. Vil ha dem på stang.

Anonym poster: f9b53b45634a1823464522560b3decdd

AnonymBruker
Skrevet

Har de gardinene TS linker til, men i grått. De er ok, men jeg syns de mistet litt av piffen etter vask. De henger ikke like pent lengre, så nå er jeg på jakt etter noe nytt. Ellers er det lett å handle fra ellos, varene kommer raskt. Vær obs på at de bruker en annen frakter enn posten, så det kan hende du må en annen plass å hente varene.

Anonym poster: 1e03afe5946df227d4b5ca200d5dffd7

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg bestillt de, så får det gå som det går, he he... Jeg er spent :)

Anonym over meg, hvor mye grader vasket du dem på?

Jeg tenkte å bare kjøre de i maskina på sånn lett program 30 grader, så stryke og henge dem opp.

Bestillte først hvite, så får jeg se om jeg liker dem og om det er nok med 2 på et vindu, for nå har jeg fire, men de er i 220cm og det er for kort og ser bare teit ut. Så derfor bestillte jeg kun 2 så får jeg se.

Hvis jeg må ha 4 på hvert vindu, så vil jeg gå for den beige sammen med den hvite blir det fint, tror jeg.

Beklager mas folkens, men jeg er så spent :) Og takk takk for svar da dere :)

AnonymBruker
Skrevet

Vasket dem på vanlig program, 30 grader. Tror de mistet litt av piffen fordi stivelsen de setter i produktene før salg forsvant og gardinene er jo tynne. Finnes sikkert et husmortriks for å få den tilbake igjen, men jeg har ikke satt meg inn i det.

Bestilte et par gardiner til stuen i tykkere stoff, og de har holdt seg bra. De er også mer lystette, så vurderer noe lignende der. Denne typen ligner veldig: http://www.ellos.no/ellos/kanallengde-i-halvpanama-2-pk/225163?N=1z141umZ1z141od&Nao=2&Ns=RankValue3|0

Anonym poster: 1e03afe5946df227d4b5ca200d5dffd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...