langbein86 Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 (endret) Det er så mye fyrverkeri over byen nå, noen som vet om det er noe spesielt? Eller er det bare noen som vil bruke opp restene sine fra nyttårsaften.. ? Endret 4. januar 2013 av langbein86
bonsaijenta Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Hehehe, jeg tenkte på det samme:) Men heldigvis har den gitt seg nå.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Synes det har vært hver kveld i hele år jeg... sikkert noen som endelig ble edru nok til å finne lunta
Mynona Skrevet 4. januar 2013 #4 Skrevet 4. januar 2013 Tror det var noe ved Operaen i følge AldriSur. Men jeg fant ikke noe på Operaens nettsider. Jeg bare hørte det, og lurte på om det var krig ellerno
Gjest Erm Skrevet 4. januar 2013 #5 Skrevet 4. januar 2013 Det er vel i anledning KG-julebordet, vil jeg tro.
Zzyzx Skrevet 4. januar 2013 #6 Skrevet 4. januar 2013 Politiet melder på twitter at de har fått mange henvendelser om dette, men at de ikke har fått opplysninger om hvor det skytes opp fra. Resteoppskyting, med andre ord.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå