LinneaB Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Hei! Jeg har snakket med legen min, som mener at jeg burde teste ut P-ring, da jeg har prøvd så og si alle P-pillemerker som er på markedet, uten hell. Jeg får enten veldig store humorsvingninger, eller så blir jeg plaget med akne - kanskje det jeg er aller mest redd for, da jeg slet mye med dette i tenårene, men fikk Roaccutane så jeg ble kvitt det - men det kommer altså tilbake ved bruk av de fleste P-pillemerker. Jeg har virkelig ikke lyst på enda flere arr! Derfor spør jeg dere: Hvilke bivirkninger har dere opplevd som mest fremtredende? Og er det noen som har opplevd å få (mye) kviser/akne av P-ring?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Om du reagerer så kraftig på p-piller er det vel ingen garanti for at du ikke reagerer på p-ringen også, men de inneholder mindre hormoner og tas opp lokalt - så for meg fikk jeg mindre bivirkninger av ringen enn piller Av p-ringen er vel stort sett den eneste bivirkningen jeg har hatt litt mere utflod, men ikke plagsomt. Mer som å være fuktig ved lett kåthet liksom? Anonym poster: 69f2ca2e917ee56fffe874bfc630e7db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå