Gå til innhold

nå skal julekiloene av!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:ler: Du har jo bevist at du klarer det du må da!

Min trening nå er å gå så normalt jeg kan uten å halte til og fra bussen og sånt :roll: og stå på balansebrett. Men jeg kan vel sykle på ergometersykkel med svak ankel? Bør vel gå det, så det må jeg isåfall få satt i gang med.

Åh, det høres ut som meg. Kjip ankelskade som har blitt verre etter operasjon, å stå oppreist funker ikke-trening funker enda mindre. 8 mnd til bryllupet, åååååh. Kosthold og styrketrening på ett bein må bli løsningen.

Anonym poster: 617e9142c034a282cc5540e7fabc6516

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Ja, hvordan går det med oss bruder?

Er kiloene på vei av eller utsetter vi det til etter påske når bryllupet er rett rundt svingen?

:)

Gjest Mariahamm
Skrevet

Jeg skal begynne imorgen, men sliter med motivasjon! Har så mange kilo til overs :/

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg var på et motivasjonsforedrag igårpå Elixia, og følte meg mildt sagt ekstremt truffet siden et av de verste eksemplene var; bli slank til bryllupet... Gjerne iløpet av 4uker. :rolleyes:

Men jeg fikk noen knalltips og lærte masse! Både om hvordan jeg skal legge opp løpet for å klare målene mine og ikke minst holde på motivasjonen.

Det gikk mye på at man må sette seg mål, begrunne og definere konkret hva målet er og om det i det hele tatt er viktig til syvende og sist.

Veldig lærerikt. :)

Og hva er en større ytre motivasjon enn den (forbannede) brudekjolen man skal inn og ikke minst bildene som skal henge på veggen i evig tid.

Skrevet

Her går det treigt :( Hadde jo en voldsom motivasjon en stund tilbake, men klarer liksom ikke å komme i gang.. Det er snø og kaldt ute, og det frister bare ikke å gå ut etter ungene er i seng om kvelden!

Jeg skal på brudekjoleprøving om to uker, så jeg burde jo stått på som bare det, men jeg gidder liksom ikke.. Skal ned 5-6 kg så fort som mulig for å kunne bestille kjole.

Huff!

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Da har dere jo på ingen måte kniven på strupen for å gå ned er ikke rart det går tregt da. Hadde ikke jeg hatt min egen frist hadde jeg jo fint utsatt det til etter påskeferien.

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å drite i hele greia og elske meg selv som jeg er :ler: Kjolen sitter som den skal og det er ikke mye å gå på nedover før snøringa i ryggen blir en rett strek. I tillegg sliter jeg jo med å få trent pga dette ankelbruddet. Men etter påske blir det nok en liten kostholdsskjerpings, det får holde.

Svakt, jeg vet :sjenert: men som du sier kiara_pusen, når man ikke absolutt må er det vanskelig å finne motivasjonen.

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Nei, jeg synes at tilnærmingen din er mer enn bra nok jeg. Elske sin egen kropp akkurat slik den ser ut med alle sine feil og unikheter er verdt mer enn en slankekur noensinne kan gi. Det er slik vi alle skulle gjort. :)

Jeg derimot som har kniven på strupen og en mor som ikke har noen tro på at dette kommer til å gå har akkurat slept meg opp trappen etter en hard ellipse økt. :ler:

Skrevet

Nei, jeg synes at tilnærmingen din er mer enn bra nok jeg. Elske sin egen kropp akkurat slik den ser ut med alle sine feil og unikheter er verdt mer enn en slankekur noensinne kan gi. Det er slik vi alle skulle gjort. :)

Jeg derimot som har kniven på strupen og en mor som ikke har noen tro på at dette kommer til å gå har akkurat slept meg opp trappen etter en hard ellipse økt. :ler:

Jeg så en jente på treningssenteret som ga ellipse-maskinen totalt juling i kveld, nå så jeg for meg at det var deg. :fnise:

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Jeg så en jente på treningssenteret som ga ellipse-maskinen totalt juling i kveld, nå så jeg for meg at det var deg. :fnise:

:ler: Sikkert ikke. Eneste assosiasjonen du får når du ser meg er en pesende hval som higer etter pusten.

Skrevet

:ler: Sikkert ikke. Eneste assosiasjonen du får når du ser meg er en pesende hval som higer etter pusten.

Næh. Det tror jeg ikkeno på. :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...