Gå til innhold

Sølibat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leker litt med tanken om å leve i sølibat dette året. Jeg er singel for tiden, og orker ikke tanken på å date engang.

Erfaringsmessig så fører sex til følelser i en eller annen form, og det er dette jeg i hovedsak vil unngå.

Er det noen som har prøvd dette??

Anonym poster: a5b0ed82d9eb0befdea1fe541ca84b78

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ikke ha sex som sigel er faktisk ikke så unikt, mener å ha lest at 1/10 forhold også er sexløse, men da tar de nok med litt eldre aldersgrupper enn her på KG

Anonym poster: a39273fe917e90598177f7d4233358f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva for eit kjønn er du?

Jente.

Anonym poster: a5b0ed82d9eb0befdea1fe541ca84b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke ha sex som sigel er faktisk ikke så unikt, mener å ha lest at 1/10 forhold også er sexløse, men da tar de nok med litt eldre aldersgrupper enn her på KG

Anonym poster: a39273fe917e90598177f7d4233358f4

OK, men for meg er det litt uvanlig. I hvert fall flere måneder av gangen. Har ofte noe "på gang" med noen, og da blir det jo sex også...

Slitsomt i lengden. For treffer aldri noen jeg vil bli ordentlig sammen med.

Anonym poster: a5b0ed82d9eb0befdea1fe541ca84b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt sex på snart tre år, men sier ikke at jeg lever i sølibat. Har ingen interesse av å ha sex, så da var det enklest å bare kutte det ut.

Anonym poster: 12180a844a94bfa5555cd5291691e824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, men for meg er det litt uvanlig. I hvert fall flere måneder av gangen. Har ofte noe "på gang" med noen, og da blir det jo sex også...

Slitsomt i lengden. For treffer aldri noen jeg vil bli ordentlig sammen med.

Anonym poster: a5b0ed82d9eb0befdea1fe541ca84b78

Ser den, men de som ikke har sex mellom forhold eller svært sjeldent sex bar jo gått lange perioder med regelmessig sex de også så de ligner det jo litt.

Menmen, kan jo hende du finner en du liker i løpet av 2013.

Anonym poster: a39273fe917e90598177f7d4233358f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, ikkje gå inn i noko sølibat. Gjer deg tilgjengeleg. Dess fleire jenter som blir tilgjengelege, dess færre gutar må kjempe om kvar jente, om sannynlegheita for å få seg noko vert større. Dette vil også lette trykket for jentene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leker litt med tanken om å leve i sølibat dette året. Jeg er singel for tiden, og orker ikke tanken på å date engang.

Erfaringsmessig så fører sex til følelser i en eller annen form, og det er dette jeg i hovedsak vil unngå.

Er det noen som har prøvd dette??

Anonym poster: a5b0ed82d9eb0befdea1fe541ca84b78

Jeg pleier å være avholds i perioder og det går helt fint. Etterhvert vil du merke at du kanskje ikke har så lyst på sex lengre. Jeg syns det er helt greit å ikke ha sex ettersom jeg sjelden får det med de mennene jeg vil. Har vært uten sex i et par år og syns det er helt greit. Føler meg "ren".

Anonym poster: fcd4d0d520d71dcdbfefd1ad7ff8146c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å være avholds i perioder og det går helt fint. Etterhvert vil du merke at du kanskje ikke har så lyst på sex lengre. Jeg syns det er helt greit å ikke ha sex ettersom jeg sjelden får det med de mennene jeg vil. Har vært uten sex i et par år og syns det er helt greit. Føler meg "ren".

Anonym poster: fcd4d0d520d71dcdbfefd1ad7ff8146c

Ja, litt det som er tanken. Holde seg "ren". Både kropp og sinn.

Anonym poster: a5b0ed82d9eb0befdea1fe541ca84b78

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt det som er tanken. Holde seg "ren". Både kropp og sinn.

Anonym poster: a5b0ed82d9eb0befdea1fe541ca84b78

Jeg vet. For mange bruker egentlig sex for å "tømme seg" både fysisk og mentalt. Jeg trives faktisk ikke med å være en sånn "tømmetank" for menn derfor avstår jeg. Helt greit og jeg skjønner faktisk ikke hvorfor folk strever og maser sånn for sex.

Anonym poster: fcd4d0d520d71dcdbfefd1ad7ff8146c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den siste tiden hatt som leveregel at jeg ikke skal ha sex med mindre jeg finner en jeg virkelig liker. Og da skal det også ha gått flere måneder sammen før vi ender opp i senga. Er så lei av å føle meg som "bruk og kast".

Har som konsekvens ikke hatt sex på ti måneder. Har en date nå, men vi er fortsatt bare i begynnelsen av andre måned. Får se om han holder ut, men det blir ikke noe før vi virkelig har sterke følelser for hverandre.

Liker også å føle meg ren. Og uskyldig. Og som noe man faktisk skal virkelig ønske seg over lengre tid, ikke noe lett oppnåelig... Og så er jeg generelt sett ikke så veldig glad i sex. :)

Anonym poster: 66116364f7d7e94acc3b4eb081629356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den siste tiden hatt som leveregel at jeg ikke skal ha sex med mindre jeg finner en jeg virkelig liker. Og da skal det også ha gått flere måneder sammen før vi ender opp i senga. Er så lei av å føle meg som "bruk og kast".

Har som konsekvens ikke hatt sex på ti måneder. Har en date nå, men vi er fortsatt bare i begynnelsen av andre måned. Får se om han holder ut, men det blir ikke noe før vi virkelig har sterke følelser for hverandre.

Liker også å føle meg ren. Og uskyldig. Og som noe man faktisk skal virkelig ønske seg over lengre tid, ikke noe lett oppnåelig... Og så er jeg generelt sett ikke så veldig glad i sex. :)

Anonym poster: 66116364f7d7e94acc3b4eb081629356

Har det på samme måte. Unntatt at jeg er glad i sex (særlig med noen jeg har følelser for).

Anonym poster: a5b0ed82d9eb0befdea1fe541ca84b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kva for eit kjønn er du?

Intetkjønn, derfor alt blir litt vanskelig..

Anonym poster: 3c0842f363bffc546f375879d66feadc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leker litt med tanken om å leve i sølibat dette året. Jeg er singel for tiden, og orker ikke tanken på å date engang.

Erfaringsmessig så fører sex til følelser i en eller annen form, og det er dette jeg i hovedsak vil unngå.

Er det noen som har prøvd dette??

Anonym poster: a5b0ed82d9eb0befdea1fe541ca84b78

Kunne ikke tenkt meg noe annet hvis jeg ikke er i et forhold. Du skriver "sex fører til følelser", for meg kunne det ikke vært noe annet enn motsatt.

Anonym poster: 4a46010cbc164481ccf0bd20c2876f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist lesning...

Ja, huff, trist at ikke alle kvinner er sexgudinner som konstant er kåte og vil ligge med vilt fremmede menn.

Anonym poster: 66116364f7d7e94acc3b4eb081629356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Ja, huff, trist at ikke alle kvinner er sexgudinner som konstant er kåte og vil ligge med vilt fremmede menn.

Anonym poster: 66116364f7d7e94acc3b4eb081629356

Vel, det er i alle fall trist at du antar slike ting basert på det lille jeg skrev :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...