Gå til innhold

hvem blir med til fotografen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem skal fotografen hos dere ta bilder av? hvilke konstellasjoner er viktig for dere å få foreviget proffesjonelt?

Videoannonse
Annonse
Gjest kiara_pusen
Skrevet

Alle + hund og katt. :danse: Det er faktisk det viktigste, vi ønsker et skikelig gruppebilde av alle gjestene. Viktigere at fotografen får frem stemningen enn at det er perfekte bilder av oss.

Ellers;

Oss, mine foreldre, hans stemor og bror + samboer, forlovere, mormor og brudepiker.

Hvis Lexi og Tinka (brudehunder) skal være tilstede på dagen er det viktig at det blir tatt et bilde av dyr og barn sammen. Er en strålende julegave til besteforeldrene.

De må holde seg i umiddelbar nærhet akkurat når bildene skal tas. Bør ikke være noe problem da alt er på samme sted. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har akkurat snakket med en fotograf. Er ikke sikker på om vi tar profesjonelle bilder enda. Hvis det blir, så blir det bare av oss + noen av oss med barna.

Skrevet

På kirketrappa tok vi bilder med foreldre og søsken. Ellers hadde vi med forloverne på fotoshooten :)

Skrevet

Bilder av oss, med barn, med foreldre, søsken, og faddere tenker jeg da :) gruppebilde ser jeg for meg det blir vanskelig å ta..

Skrevet (endret)

Det viktigste for meg er å ta bilder sammen med datteren vår som skal være brudepike. Vi skal bare ha med oss foreldre og søsken, så bilde av alle hadde også vært hyggelig.

Jeg har forresten vært i et par ganske store bryllup hvor vi tok gruppebilde av alle gjestene, og det ble fine bilder. Gøy som en del av takkekortet og helt sikkert et flott minne for brudeparet.

Endret av pusla
Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Vi skal bare ha bilde av oss og noen med forlovere hos fotograf, men satser på å få tatt felles gruppebilde i løpet av dagen også! :)

Skrevet

Til fotograferinga blir forloverne med, men fotografen er jo tilstede i kirka og skal ta bilder av hele gjengen før vi stikker avgårde.

Skrevet

Når jeg er på jobb på vielse+bryllupsfoto pleier vi som regel ha med brudepar og forlovere, noen ønsker også å ha med barn og/eller foreldre. Masse familiekombinasjoner sliter som regel ut brudeparet og jo flere kombinasjoner det er jo mer slitne ser brudeparet ut på slutten. Ved heldagsfoto er sjansene for spontane og mer avslappede familiebilder mye større.

Men når jeg selv skal gifte meg så vet jeg ikke, tror vi satser mest på naturlige situasjoner(med unntak av noen brudebilder)og kanskje et par bilder med min kjæres besteforeldre fordi de begynner å bli veldig gamle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...