C-Pow Skrevet 4. januar 2013 #1 Skrevet 4. januar 2013 Hei, Lurer på om noen har erfaring med dette, eller planlegger å ha fyrverkeri eller sånne lanterner man sender opp i bryllupet sitt. For det første, funker det med fyrverkeri i juni? Eller er det så lyst da at det bare blir tull. For det andre, om vi ønsker å ha sånne kinesiske lanterner, må dette søkes om, på samme måte som fyrverkeri må søkes tillatelse for? Noen som vet. Er jo skogbrannferie i juni... Pluss at det er ikke så langt unna flyplassen heller.... :S
Gjest kiara_pusen Skrevet 4. januar 2013 #2 Skrevet 4. januar 2013 Dette blir bare tull og tøys først og fremst fordi du må søke om lov, og svaret blir ganske så sikkert nei. Hos oss er det fullstendig uaktulet pga vi ikke er langt unna sjøen og jeg ikke vil ha på meg at mine planer har blitt tolket som nødbluss eller lignende. Det er en meget dum ide. Føler det er noe av samme hos dere. Dessuten er nettene lyse i Juni. Skal dere feire ute? Siden vi skal ha alt ute henger vi opp glass med lys i alle trær og lager en stjernehimmel med juletrelys etc. Kanskje også stjerneskudd når bryllupsdansen danses. Mange smarte ideer som finnes uten at du setter igang en brann på bryllupsdagen eller får en lite hyggelig beskjed dagen etter av politi eller branvesen. 5
Gjest lisha Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 hvis det er nært flyplassen, som du sier, så er jeg redd du får blankt nei desverre.. men nettene er jo så lyse, så vet ikke om fyrvrekeri hadde vist noe særlig uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå