Augustbrud02 Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 Ikke så viktig spørsmål dette er, mest av nysgjerrighet. Dere som er gift, hvordan gjør dere det med markering av dager i forholdet deres? Er det sånn at det nå kun er bryllupsdagen som markeres eller markerer dere også dato da dere ble "sammen" og forlovelsesdag? Og dere som skal gifte dere, hva tenker dere om dette?
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 12. mars 2004 #2 Skrevet 12. mars 2004 Jeg tror at vi kun kommer til å markere bryllupsdagen... Blir litt mye om man skal markere alt... Å så blir det bursdag, å farsdag også....
*Lene* Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Blir nok kun markering av bryllupsdag! Men vi kommer nok kanskje til å gi hverandre en ekstra klem på årsdagen da vi ble sammen og!
Snuppelure Skrevet 12. mars 2004 #4 Skrevet 12. mars 2004 Vi holder oss til bryllupsdag. Vi har ble-sammen-dag, forlovelses-dag, bryllups-dag, og valentin-day, innenfor 6 uker.... så det hadde jeg kanskje blitt litt mye :-) Og får vi barn detter morsdagen også innefor dette tidsrommet gitt.. Men bryllupsdagen den gleder vi oss til, og koser oss med. I all enkelhet, og bare oss to.
Monimos Skrevet 12. mars 2004 #5 Skrevet 12. mars 2004 Min kjære jobber i Nordsjøen så han er ofte på jobb når det er dager som skal markeres. Derfor er ikke vi så flinke til å feire slikt.... Men at vi gifter oss nå i mars er fordi vi har tradisjon for å ta en langweekend sammen uten barn hvert år i mars. Vi har begge bursdag i mars, og i tillegg så er det utenfor den verste turistsesongen, så da reiser vi på storbyweekend og koser oss sammen, bare vi to. Tanken var at i fremtiden så skal vi legge denne turen nærmest mulig opp til bryllupsdagen vår hvert år, og på den måten feire den slik. Men som sagt så er det ikke alltid mulig for oss å feire sammen på selve dagen. :-?
Gjest gjest1 Skrevet 12. mars 2004 #6 Skrevet 12. mars 2004 Blir ikke noe ekstra markering for dagen vi ble sammen siden det er dagen før nyttårs aften.. Og forlovelses dagen er dagen etter valenties day, så det "slår vi sammen". Men når vi, om 1 år, 4 uker og 1 dag, har vært gift i 1 år... Da skal vi feire da!!!!
cappocino Skrevet 12. mars 2004 #7 Skrevet 12. mars 2004 Vi feirer alle dagene våre, ble sammen dagen, forlovelsesdagen og bryllupsdagen. De ligger så å si etterhverandre så vi slår de sammen og feirer alle dagene i ett. Ble sammen 14, forlovet 15 og giftet oss 17 så vi feirer disse dagene hver mnd og ekstra hvis det er årsjubileum Kos å ta være på det lille ekstra!
Lullu Skrevet 12. mars 2004 #8 Skrevet 12. mars 2004 Blir kun feiring av bryllupsdag på oss. Vi har ingen eksakt dato for når vi ble sammen. Vi forlovet oss på julaften, så den dagen feires jo automatisk. Tror min sambo har nok med å feire bryllupsdagen jeg. Han er ikke så veldig romantisk av seg. Valentines day er det jeg som feirer ikke han
Barbie Skrevet 12. mars 2004 #9 Skrevet 12. mars 2004 Vi peier å gjøre litt ut av datoen da vi traff hverandre. Ikke noe store greier, bare spise ute eller noe. Vi har bare hatt en bryllupsdag, og den feiret vi i Hellas. Vet ikke hva vi finner på i år, men noe blir det nok!
Pusekatt Skrevet 12. mars 2004 #10 Skrevet 12. mars 2004 Vi har gjort det enkelt, og giftet oss nøyaktig ett år etter at vi offisielt ble sammen
April Skrevet 12. mars 2004 #11 Skrevet 12. mars 2004 Vi har hittil feiret masse dager og jeg tror sambo vil bli superfornøyd hvis vi etter bryllupet kun kan feire bryllupsdagen! Han er ikke så romantisk av seg og hvis han skal holde styr på enda flere dager tror jeg han blir gal Så etter bryllupet blir det nok bare bryllupsdagen, men jeg vil jo ikke utelukke at de andre dagene feires litt innimellom..Vi får se..
Isiselin Skrevet 12. mars 2004 #12 Skrevet 12. mars 2004 Regner med at vi kommer til å feire bryllupsdagen og blisammendagen. Valentindagen har vi ikk noe forhold til og forlovelsesddagen vår var på julaften så den feirer vi likevel...under annen agenda, men dog...
nessi Skrevet 12. mars 2004 #13 Skrevet 12. mars 2004 Blisammendag og forlovelsens dag er på samme dato, men etter bryllupet kommer vi nok ikke til å feirde denne dagen. Gleder meg allerede til å se hva min kjære vil finne på til vår 1. bryllupsdag.
Gjest Tex Skrevet 12. mars 2004 #14 Skrevet 12. mars 2004 Vi feiret kjærestedagen til vi forlovet oss, og feirer forlovelsesdagen så lenge vi er ugifte. Når vi gifter oss om ikke så lenge, blir vi å feire bare bryllupsdag, iallefall slik at vi ikke gir hverandre gaver og spiser kake de andre dagene, men det går da an å nevne det allikevel, at "oi, idag er det....."
Henri Skrevet 12. mars 2004 #15 Skrevet 12. mars 2004 Vi kommer nok bare til å feire bryllupsdagen i ettertid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå