Gå til innhold

Stirreanfall

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger får jeg såkalte "stirreanfall" hvor jeg må stirre på ett punkt uten å blunke. Jeg kan ikke ta blikket fra det punktet.

Er det her vanlig? Er det noen som aner hvorfor det skjer?

Anonym poster: db01691710bab23d7d9640fe963a68fd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske vanlig. Jeg får sånn hvis jeg er trøtt og sliten.

Skrevet

Må du stirre på punktet eller blir du bare tilfeldig sittende å stirre? Det siste er ganske vanlig for meg men jeg har aldri opplevd at jeg som om det er tvang.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også. Tror både hjernen og øynene bare trenger å hvile litt.

Anonym poster: 6a3fe438bd6c46c9973ce7ec81ae74c6

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kan jo hende jeg bare trenger å hvile. Klokka er jo tross alt halv tre på natta :)

Sulosi: Det er mer tilfeldig, ja.

Skrevet

Ja, kan jo hende jeg bare trenger å hvile. Klokka er jo tross alt halv tre på natta :)

Sulosi: Det er mer tilfeldig, ja.

Bra, jeg var redd du hadde fått et snev tvangstanker ;) Alt er som normalt høres det ut som.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, det er noe jeg alltid har lurt på men aldri har fått meg til å finne ut av.

Skrevet

Jeg benytter sjangsen til å tilføye ett spørsmål i samme kategori. Har dere opplevd at synet noen ganger blir forvrengt da? Det skjer hos meg noen ganger når jeg får stirren.

Skrevet

Jada, opplever det selv innimellom. Så lenge det ikke skjer for ofte og går utover livet generelt er det nok helt normalt. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Gjør det samme jeg og;) og ja, synet mitt blir også forvrenft. I tillegg hører jeg ikke noen lyder rundt meg når det skjer :P

Skrevet

Ja det stemmer, jeg hører ikke lyder jeg heller da. Det er som om jeg er midlertidig døv og det likner på å falle i narkose.

Gjest LadySizz
Skrevet

Dette virker veldig normalt,jeg som dere to øverst hører ingenting når det skjer. Også liker jeg ikke å bli forstyrret når det pågår,selv om det er snakk om kort tid,for samboeren min ofte begynner å veive med henda framfor meg,og da blir jeg irritert..hehe :P Er liksom meditasjon på ett vis for meg,koble helt ut :)

Skrevet

Ja det stemmer, jeg hører ikke lyder jeg heller da. Det er som om jeg er midlertidig døv og det likner på å falle i narkose.

Samme her!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det er ganske vanlig å få sånne anfall av "koping" har jeg inntrykk av.

Det er på en måte som om hjernen tar en hard restart eller noe, man blir bare sittende og kope ut i lufta som om man stirrer på et punkt som ikke eksisterer, før man snapper ut av det etter en stund eller når noen snakker til en.

Selv får jeg veggene til å bli 3D (at veggen går litt ut fra seg selv på en måte, vanskelig å forklare) når jeg koper på den måten.

Og så sperrer jeg langsomt opp øynene så jeg ser ut som en gal dame når jeg er "på høyden" av det. :skratte:

Skrevet

Sauestirring, som vi kaller det her i byen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...