AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Hvis jeg "mister" noe/noen dokumenter som inneholder navn på skadevolder, info om at skadevolder har seksuelt misbrukt (voldtekt) en mindreårig jente (navn på jenta er ikke synlig, hun er anonymisert), og det kommer frem straffen skadevolder fikk for dette forholdet...om jeg "uheldigvis" mister dette, på en kaffe el. er jeg da en kriminell som kan komme i politiets søkelys??? Dette dokumentet inneholder også bilde av skadevolder, vedkommendes navn og adr..tja....hva kan skje rettslig med meg som var så uheldig å miste dette, tilfeldigvis i skadevolders miljø? Anonym poster: 4393e48824dc1c8750b68ed2964c8001
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Hvis jeg "mister" noe/noen dokumenter som inneholder navn på skadevolder, info om at skadevolder har seksuelt misbrukt (voldtekt) en mindreårig jente (navn på jenta er ikke synlig, hun er anonymisert), og det kommer frem straffen skadevolder fikk for dette forholdet...om jeg "uheldigvis" mister dette, på en kaffe el. er jeg da en kriminell som kan komme i politiets søkelys??? Dette dokumentet inneholder også bilde av skadevolder, vedkommendes navn og adr..tja....hva kan skje rettslig med meg som var så uheldig å miste dette, tilfeldigvis i skadevolders miljø? Anonym poster: 4393e48824dc1c8750b68ed2964c8001 Ja, det kan du. Anonym poster: 8f3b817cb47945ddc3af72dbc4de2d33
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2013 #3 Skrevet 4. januar 2013 Det kommer vel litt an på hva slags dokumenter det er. Hvis det er et privat brev hvor det blir nevnt, tipper jeg det ikke blir straffeforfulgt, men om du lekker taushetsbelagte opplysninger, så er det selvsagt straffbart. Anonym poster: 7acc54a6d151bac07ec5885e55cc8b1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå