Gå til innhold

"Vent et par dager"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg personlig synes det er greit å gi muligheten til å savne når man dater noen. Jeg liker tanken om at han ser på telefonen sin og blir overrasket over at jeg ikke har sendt noe medling enda, når det vanligvis er jeg som sender. Tryggheten det gir meg når han da sender meg en "savner deg" eller "Lyst til å se deg snart" melding betyr så mye når man er full av følelser og lyst til å være nær hele tiden.

Jeg tror alle har behov for å kjenne litt på følelsene når man har begynnt å være sammen med en person en del. Rett og slett for å se om det er noe dypere enn bare det at man trives sammen. At man faktisk har etterlatt seg noen spor og blitt noe man har lyst til å ha i livet sitt.

Er veldig enig med deg her. Det beste for framtiden er om man klarer å stoppe opp litt, heve hodet og få en oversikt over hva som skjer. Og ja, å savne noen er en deilig smerte vi ikke tar oss tid til alltid... :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig synes det er greit å gi muligheten til å savne når man dater noen. Jeg liker tanken om at han ser på telefonen sin og blir overrasket over at jeg ikke har sendt noe medling enda, når det vanligvis er jeg som sender. Tryggheten det gir meg når han da sender meg en "savner deg" eller "Lyst til å se deg snart" melding betyr så mye når man er full av følelser og lyst til å være nær hele tiden.

Jeg tror alle har behov for å kjenne litt på følelsene når man har begynnt å være sammen med en person en del. Rett og slett for å se om det er noe dypere enn bare det at man trives sammen. At man faktisk har etterlatt seg noen spor og blitt noe man har lyst til å ha i livet sitt.

Enig i dette :) Og jeg har innsett at det ikke alltid er et spill at man venter med å sende en melding, men det kan være fordi en faktisk føler ro, eller ser at det å hele tiden skulle ta kontakt kanskje er fordi en er usikker. Noen ganger har jeg begynt å stresse meg opp på grunn av egne rare tanker, men når jeg klarer å få oversikt og samlet meg, kjenner jeg at jeg kan slappe av litt og sende melding når jeg har noe jeg vil si ham (stort eller smått), ikke fordi jeg egentlig har mest lyst på et svar...

Men for at det skal være bra er i hvert fall jeg sånn at jeg trenger mer og lenger kommunikasjon også - han jeg er sammen med nå kan bruke lang tid på å svare på meldinger, og vi sender ikke alltid sms hver dag (det gjorde vi heller ikke fra tidlig av), men vi kan chatte i timesvis - rekorden hittil er over 6 timer :fnise: og samtalene blir avsluttet fordi vi må legge oss, ikke fordi vi ikke har noe å snakke om :) VI har også vært åpen om hva vi føler og har en trygghet der.

Anonym poster: 36db1e76f12b7c38500501f484a20d7b

• Liker 1
Skrevet

men vi kan chatte i timesvis - rekorden hittil er over 6 timer :fnise: og samtalene blir avsluttet fordi vi må legge oss, ikke fordi vi ikke har noe å snakke om :)

Kjenner den der! Men det er jo det som er så fantastisk når man finner noen man har så god kjemi med! Min rekord er foreløpig 12 timer..... :rolleyes:

Skrevet

Enig i dette :) Og jeg har innsett at det ikke alltid er et spill at man venter med å sende en melding, men det kan være fordi en faktisk føler ro, eller ser at det å hele tiden skulle ta kontakt kanskje er fordi en er usikker. Noen ganger har jeg begynt å stresse meg opp på grunn av egne rare tanker, men når jeg klarer å få oversikt og samlet meg, kjenner jeg at jeg kan slappe av litt og sende melding når jeg har noe jeg vil si ham (stort eller smått), ikke fordi jeg egentlig har mest lyst på et svar...

Jeg tror du virkelig treffer spikeren på hodet her, for jeg var mer "krevende" og analytisk når jeg var usikker på meg selv. jeg trengte en bekreftelse hele tiden og den fikk jeg når jeg fikk svar. Nå har jeg en helt annen ro og trenger ikke å høre fra han hele tiden og høre hele tiden at han savner meg. Jeg vet hva han føler og han vet hva jeg føler. Det er tiden når vi er sammen som betyr noe ikke hva han tenker og føler hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...