Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2004 #1 Skrevet 12. mars 2004 Hei, jeg har nettop vært igjennom en brystreduksjon. Nå er det slik at jeg må finne meg en sportsbh, noe jeg syns er vanskelig. Jeg kjøpte meg en igår, men er ikke sikker på at den er riktig størrelse. Når jeg står oppreist ser den tilsynelatende ut til å være riktig størrelse, men når jeg ligger så ser den for stor ut. Skal den sitte stramt selv når jeg ligger, eller er det ok at den er litt løs? Takk for hjelp!
Gjest Poirot Skrevet 12. mars 2004 #2 Skrevet 12. mars 2004 Hvilken størrelse hadde du før, og hvordan er du nå? Hvor gjorde du det? Fint om du kan fortelle litt!
Gjest prestekrage Skrevet 12. mars 2004 #3 Skrevet 12. mars 2004 Bh etter brystreduksjon skal sitte STRAMT og være uten spiler.. Kjøpte 2 på Lindex etter at jeg ble operert i fjor. Husker ikke hvilket merke... Knall god... Ja fortell hvor mye du tok og hvor.. jeg ble operert på UNN i Tromsø (betalte bare egenandel for taxi hjem etter operasjonen- det var det hele jeg noen sinne betalte...) Da tok de 1,3 på den ene og 1,6 på den andre. Gikk fra F cup ned til C. PS: Gratulere med vel overstått og velkommen til det nye livet.... ( helt fantastisk...)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå