AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Hei! For tre-fire dager siden merket jeg at det begynte å svi litt da jeg tisset. Det gjør det fremdeles. Ikke mye, men jeg kjenner det litt. Jeg tenker at det kan være lurt å finne ut hva det er. Jeg hadde UVI for første gang for to år siden. Da kom det helt akutt, kvelden før var jeg helt fin, men morgenen etter føltes det som om jeg tisset nåler og urinen var helt rød(altså blodig). Gikk også på do hele tiden. Fikk antibiotika og var fin rett etterpå. Nå ser jeg ingen antydning til blod, og det er heller ikke snakk om smerter når jeg tisser, heller et lite ubehag. Ikke konstant ubehag, men kommer litt nå og da mens jeg tisser. Men jeg antar at gradene av UVI også kan variere! Om det ikke er UVI, kan det være klamydia...? Jeg har hatt ubeskyttet sex(eller med p-piller da) i snart et halvt år, uten problemer. Jeg har kun hatt han, og han sier han kun har hatt meg. Likevel er det slikt man aldri kan vite 100%. Hva tenker dere? Anonym poster: dfb5eb7f1b398d7ca93a57d91d445a87
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Om du må på toalettet mange ganger, og det kommer lite om gangen er det nok ganske sannsynlig UVI. Er det noen farge på urinen? Anonym poster: c4c9ee807ab7bfd02c147fb548ad6cde
Gjest ms_kwang Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 eneste måten å være sikker på at det ikke er klamydia er å gå å teste seg Ei venninne av meg trodde hun bare hadde UVI, fulgte diverse råd men siden den alltid kom tilbake gikk hun endelig å testet seg, det viste seg tilslutt at hun hadde klamydia ihvertfall i 6måneder uten å vite det Dra til legen du
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå