AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Noen som vet hvor lang tid politiet har på seg til å gi et svar i forholdt til en anmeldese? Jeg leverte inn en anmeldese for 7 mnd siden, har enda ikke fått noe svar enda saken er ganske klar. Ble beskrevet i media, navn og alt er veldig klart. Snakket med politiet, som aviste litt for enkelt hele saken. Det jeg her er redd for er at politiet kjenner personen, og beskytter ham ettersom at han har en ganske sentral rolle i en kommune. Vurdere nå om jeg skal gå til advokat for å få fortgang på saken. Anonym poster: 81bbedc8756c335e5a845b273fffb0b3
Jalp Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Du får brev om det hvis saken blir henlagt. Ellers er det rimelig typisk at ting tar tid på grunn av juridisk trenering, manglende kapasitet m.m. Men så lenge du ikkehar fått brev om at saken er henlagt, er det håp.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 I mitt tilfelle ved en anmeldelse tok det nesten 1år før vi ble innkalt til avhør, nettopp fordi saken var så klar som den var. Skjønner ikke helt logikken i det da men Skulle nesten tro det var omvendt, men kanskje de prioriterer uløste/uklare saker først og deretter tar de som er klare. Anonym poster: 6708b39122db7ce83911fad8a2310f15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå