Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har bodd i Flagstaff, og kan anbefale et greit hotell? Maks 1000 kroner per natt. Må ligge sentralt til i "by"kjernen.

Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Jeg har ikke bodd i Flagstaff, men mamma og jeg overnatta der ei natt nå i sommer. Vi var litt uheldige med "timingen", da vi ikke hadde booka noe på forhånd, og det viste seg at nesten alt var utsolgt pga en del arrangementer den natta. I tillegg kom vi dit i 9-10-tida om kvelden, og folk var desperate etter rom. Vi var heldige å fikk et kjempesvært rom på enten Motel 6 eller Super 8. Akkurat hvilket av de to husker jeg ikke.. Mener vi måtte ut med 170 $, og prisen økte mens vi sto i kø, så et normalt rom (vårt hadde dobbelseng + køyeseng og sovesofa, var kun det som var ledig) vil være rimeligere, typisk ca 100 $ vil jeg tro, men det var ikke veldig sentralt da. Mener vi kjørte 5 - 10 min for å komme inn til sentrum (den store informasjonssenteret ved jernbanen) dagen etter. Hvis du søker litt på hotels.com så ser du litt hva for hoteller de har i sentrum, der kan du også lese litt kommentarer fra tidligere gjester :) Forresten, husk at en ikke får frokost på hotell i USA da, iallefall ikke de av den rimelige typen, de har kun tørre bagels eller en muffin..

Håper dette var til litt hjelp :)

Skrevet

nå er det 10 år siden jeg var der sist på treningsleir, men husker vi var der i februar/mars. da booka vi inn på et lite motell/days inn.. til 35 dollar natten. Days in var 65 dollar. der vi bodde under treningsleiren husker jeg ikke, var svært der da, men idrettslaget betalte. Men den på 35 dollar var et rom med dobbelseng, helt greit til overnatting, eneste var at toget gikk rett forbi og jeg hadde sykt mareritt hver gang jeg hørte lyden. var vel også midt i "sentrum" liten plass med store avstander, må ha leiebil der. Kan være snø og kaldt på denne tiden siden det er i 2600m høyde. Frokost spiste vi en annen plass, husker ikke hvor. Kan sikkert skaffe noen opplysninger da jeg kjenner noen som nærmest bodde der store deler av året under treningsopphold.

Skrevet

Hei :) Jeg har ikke bodd i Flagstaff, men mamma og jeg overnatta der ei natt nå i sommer. Vi var litt uheldige med "timingen", da vi ikke hadde booka noe på forhånd, og det viste seg at nesten alt var utsolgt pga en del arrangementer den natta. I tillegg kom vi dit i 9-10-tida om kvelden, og folk var desperate etter rom. Vi var heldige å fikk et kjempesvært rom på enten Motel 6 eller Super 8. Akkurat hvilket av de to husker jeg ikke.. Mener vi måtte ut med 170 $, og prisen økte mens vi sto i kø, så et normalt rom (vårt hadde dobbelseng + køyeseng og sovesofa, var kun det som var ledig) vil være rimeligere, typisk ca 100 $ vil jeg tro, men det var ikke veldig sentralt da. Mener vi kjørte 5 - 10 min for å komme inn til sentrum (den store informasjonssenteret ved jernbanen) dagen etter. Hvis du søker litt på hotels.com så ser du litt hva for hoteller de har i sentrum, der kan du også lese litt kommentarer fra tidligere gjester :) Forresten, husk at en ikke får frokost på hotell i USA da, iallefall ikke de av den rimelige typen, de har kun tørre bagels eller en muffin..

Håper dette var til litt hjelp :)

Det varierer jo veldig, da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...