Gå til innhold

Tenker på andre.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg og min kjæreste har vært sammen i litt over 2 år, men den siste tiden har jeg begynt å tenke på en helt annen person mens vi har sex. Jeg får ganske dårlig samvittighet av dette, men jeg klarer bare ikke å la vær uansett hvor mye jeg prøver. Er det noe jeg kan gjøre for å slutte å tenke på andre enn kjæresten min??

Anonym poster: 76579f301897ec591f7154f530ba5e32

Videoannonse
Annonse
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Er det en person du kjenner? Hvordan er sexlivet deres? Bra, spennende, kjedelig, passe.....?

AnonymBruker
Skrevet

Desverre så er det en person både jeg og min kjæreste kjenner godt. Sexlivet er litt sånn opp og ned egentlig, noen ganger spennende og andre ganger kjedelig.

AnonymBruker
Skrevet

Er han dårlig i sengen da? KAnskje det hjelper å se på han mens dere har sex.

Anonym poster: d251c83851f02257dd2ce349ed90854a

AnonymBruker
Skrevet

Han tenker nok på andre, han også.

Anonym poster: f91a335c14de3022fd427c2547e6bb21

AnonymBruker
Skrevet

Nei han er ikke dårlig i senga. Har prøvd å se på han mens vi har sex, men det hjalp ikke. Tenkte fortsatt på en annen.

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Desverre så er det en person både jeg og min kjæreste kjenner godt.

Au. Hva tenker du om at han tenker på andre mens dere har sex?

Sexlivet er litt sånn opp og ned egentlig, noen ganger spennende og andre ganger kjedelig.

Dette kalles livet, og er nok bare å venne seg til.

Skrevet

Hvis han tenker på andre så er nok ikke den noen vi begge kjenner godt. Sitter med et inntrykk av at vi jenter kanskje ikke tenker fult så mye på andre som det gutter gjør.

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet (endret)

Sitter med et inntrykk av at vi jenter kanskje ikke tenker fult så mye på andre som det gutter gjør.

Vel, du er jo et lysende eksempel på det motsatte :)

Kos deg med fantasien, den dør nok ut skal du se og blir erstattet med nye. Spørsmålet er vel heller i hvilken grad du er fornøyd med din partner, både seksuellt og generellt.

Endret av Amazing Cunt Wig
Skrevet

Hehe. Det her er første gangen jeg har tenkt på noen andre siden jeg ble sammen med min kjæreste for over 2 år siden.

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Hehe. Det her er første gangen jeg har tenkt på noen andre siden jeg ble sammen med min kjæreste for over 2 år siden.

Gratulerer, du har bestått første test i det vaklende tempelet vi ynder å kalle seriemonogamiet :)

Skrevet

Hehe. Så jeg burde bare la det ligge og håpe det går over. :)

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Hehe. Så jeg burde bare la det ligge og håpe det går over. :)

Det kan jeg ikke svare på ;)

Det er slik jeg ser det tre varianter: Undertrykke det, omfavne det eller gjøre noe aktivt med det. Siste kan du dele opp i to kategorier, med eller uten din kjæres tilstedeværelse og/eller aksept.

Gjest Bandit
Skrevet

Fantasier er ikke farlige. Så lenge man ser på det som det det er... nemlig fantasier. Når det er sagt, så er jeg en mann som lever veldig i øyeblikket, og fantaserer aldri om andre under akten selv.

Skrevet

Undertrykke det høres ut som en god ide. Det blir sikkert glemt etterhvert uansett.

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Undertrykke det høres ut som en god ide.

Kjør på, religiøse fanatikere har brukt denne fremgangsmåten i flere 1000 år. Det skal nevnes at det ikke har fungert særlig bra, men jeg har troen på deg :)

Skrevet

Vel jeg er ikke akkurat religiøs, så jeg får heller bare krysse fingrene og håpe at ting går over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...