Gå til innhold

Har han blitt seksuelt syk? Hjelp please...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten har vært sammen noen år, vi hadde en liten pause da jeg nettopp hadde fylt 18 og jeg hadde sex med en venn. Vi er sammen igjen nå, men etter at jeg lå med han andre har kjæresten min forandret seg helt seksuelt. Han bruker en stor dildo på meg før vi har sex, mens vi snakker om at det liksom er jeg som har sex med han vennen min. og når jeg er helt utvidet har han sex med meg etterpå, mens jeg sier at han har liten tiss og sånn. Jeg går med på det fordi det tenner ham, men det er litt turn off for meg å hele tiden bli minnet på at han har liten tiss i forhold til vennen min, det er ikke akkurat noe jeg tenner på. Og jeg er redd for at han kan bli skadet psykisk, for han virker deprimert etter sex, ikke glad etter sex som han var før alt dette tullet???

Anonym poster: aaadf2e65d6a79c1f45224f019d38c60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Amazing Cunt Wig

Cuckold blues :)

Har du vurdert å spørre ham om hva som foregår over skjortekragen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han gjør er selvdestruktivt og vil på sikt kunne ødelegge forholdet. Han bør kunne legge det fra seg og forholde seg til deg og han slik som dere faktisk er (fysisk) og skape et godt forhold ut av det - eller få hjelp.

Anonym poster: 5a89d8510adea11f960152eb07586089

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner på at andre menn har knulla deg, drømmer nok om å se deg sammen med en annen mann - mange som fantasere om det. Legningen kalles for Cuckold :reise:

Ikke noe farlig, han er ikke gal :fnise:

Du er privilegert som er sammen med en Cuckold :)

Anonym poster: 3f327ca171b86c0be688cc71ee2a2211

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en grein innafor BDSM-verdenen egentlig tror jeg? Han tenner på nedverdigelsen rett og slett, ikke noe galt i det :)

Det som derimot er et problem er om han forventer at hans tenningsmønster skal være dominerende i sexlivet deres. Det er ikke riktig i forhold til deg at dere skal ha slik sex hver gang, uten at det tas hensyn til deg og dine behov, tenningsmønster og fantasier også.

Du må snakke med ham rett og slett :)

Anonym poster: c129d5201fb0941e7601cff5af1199e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en ting til - du sier han virker nedfor etter sex? Det viktige er vel å finne ut hvorfor? Har en mistanke om at det kan være skamfullt for ham å tenne på det som tenner ham? Og det er jo ikke riktig at han skal ha det sånn, det bær være rom for å spille på fantasier og lyst i et forhold :)

Anonym poster: c129d5201fb0941e7601cff5af1199e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg er kåt (mann) så er jeg også veldig ivrig på lignende fantasier som kjæresten din. Har også brukt en stor dildo på kjæresten min før og under sex bare for å kjenne henne utvidet. Men for min del er iveret desidert størst når jeg er kåt. Etter vi er ferdig kan jeg plutselig finne alle fantasiene og tankene (hun er utro, har sex med andre, etc) frastøtende og kjipe.

Kanskje kjæresten din er litt lik? Guilty pleasure som kåt, dritkjipt når man ikke er kåt.

Anonym poster: a59bbb13d1016eda0a5792dad3469b71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han kan være litt bi også, at han også har litt lyst på han som knulla deg.

Anonym poster: bdcb8ce7015bcf4021a33655b76de15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han kan være litt bi også, at han også har litt lyst på han som knulla deg.

Anonym poster: bdcb8ce7015bcf4021a33655b76de15f

Det var en merkelig konklusjon å trekke? Ingen kobling mellom å være cuckfold og bi så vidt jeg vet. Ikke at det er noe galt å være bi altså, men ingenting i historien hennes som tilsier det. Hun beskriver en klassisk tenning på nedverdigelse.

Anonym poster: c129d5201fb0941e7601cff5af1199e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det finnes menn her på forumet som åpenbart har en fetish på det samme som kjæresten din, så betyr ikke det at det er sunt eller bra. Det virker ikke som du har det bra med det - og det er jo ganske viktig. Det virker ikke som han har det bra med det heller. Snakk med ham før han kjører seg lengre ned i grøfta. Han risikerer jo bare at du skal miste all respekt for ham på sikt.

Anonym poster: 5a89d8510adea11f960152eb07586089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det finnes menn her på forumet som åpenbart har en fetish på det samme som kjæresten din, så betyr ikke det at det er sunt eller bra. Det virker ikke som du har det bra med det - og det er jo ganske viktig. Det virker ikke som han har det bra med det heller. Snakk med ham før han kjører seg lengre ned i grøfta. Han risikerer jo bare at du skal miste all respekt for ham på sikt.

Anonym poster: 5a89d8510adea11f960152eb07586089

Du forstår virkelig ikke hva en fetish handler om, gjør du vel? :)

Det handler ikke om usunt eller sykt, eller "å kjøre seg lengre ned i grøfta". Som alle er fordomsfulle uttalelser av deg. Det er et annerledes tenningsmønster rett og slett. Ikke noe galt i det. (Jeg er kvinne forresten, sånn om du tror det er bare menn her i tråden.)

Men enig med deg at det viktige her er at det ikke virker som om TS har det bra, og det er et problem de bør ta opp. Et pars seksliv bør ikke kun foregå på den enes premisser.

Anonym poster: c129d5201fb0941e7601cff5af1199e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bråkar

Jeg er rimelig åpen og eksperimentell - men jeg tror ikke nødvendigvis en fetish er sunt. Det kommer helt an på forholdet personen har og til det og i hvilken grad personen er i stand til å ha sex/tenning uten dette. Det som beskrives av TS er systematisk selv-ydmyking. Og han har det åpenbart ikke bra med det heller.

Du forstår virkelig ikke hva en fetish handler om, gjør du vel? :)

Det handler ikke om usunt eller sykt, eller "å kjøre seg lengre ned i grøfta". Som alle er fordomsfulle uttalelser av deg. Det er et annerledes tenningsmønster rett og slett. Ikke noe galt i det. (Jeg er kvinne forresten, sånn om du tror det er bare menn her i tråden.)

Men enig med deg at det viktige her er at det ikke virker som om TS har det bra, og det er et problem de bør ta opp. Et pars seksliv bør ikke kun foregå på den enes premisser.

Anonym poster: c129d5201fb0941e7601cff5af1199e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...