Gå til innhold

Jeg tror ikke vi passer sammen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått ny kjæreste, men er usikker på om vi egentlig passer sammen. Penisen hans passer rett og slett ikke i min vagina. Kan det bety at vi ikke er ment for hverandre?

Anonym poster: a2ee527665b4fa383813be9af5ffea10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shitt, da går det ikke.. Du må alltid huske å sjekke først!!!!! Hvis ikke ender det alltid i brudd om slike store viktige ting i livet ikke passe.. Bokstavligtalt !!!!!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Shitt, da går det ikke.. Du må alltid huske å sjekke først!!!!! Hvis ikke ender det alltid i brudd om slike store viktige ting i livet ikke passe.. Bokstavligtalt !!!!!!

Takk for svar, men nå er han ikke så veldig stor da.

Skrevet

Det var ironi.. Men seriøst? Hvis dere passer sammen på andre plan, går godt sammen og har det fint så gjør vel det litt opp for det?

• Liker 3
Skrevet

Er det alt du vil ha i et forhold? En penis som er stor nok til å gi nytelse til den slappe vaginaen din? Har du overhodet tenkt på at han kanskje er en veldig ålreit person å være sammen med?

Sorry, men jeg synes rett og slett du er fulstendig latterlig som vurderer at dere ikke passer sammen pga str. på hans penis.. Slutt å tenk med fitta di og innse at det finnes andre ting i livet en å gå rund å knulle på folk. Ærlig talt.

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Knip.

• Liker 1
Gjest HankySpanky
Skrevet

.......

*panneklask*

......

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Når man har mindre substans enn den jevne dyrart i jungelen er det på tide å fylle opp bokhylla betraktelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...