Gjest SpaceBaby Skrevet 3. januar 2013 #1 Skrevet 3. januar 2013 Hei. Her kan alle som er homofile, usikre på sin egen legning, eller hva som helst annet egentlig, spørre en heterofil om alt dere måtte lure på angående det å være heterofil. Ingen spørsmål er for dumme og jeg skal forsøke å svare dere alle så ærlig som jeg bare kan. Så bare fyr løs med alt dere måtte lure på.
Gjest Gaea Skrevet 3. januar 2013 #2 Skrevet 3. januar 2013 Hender det at du føler deg utstøtt av venner, familie eller samfunnet på grunn av din legning? Har du noen gang blitt forelsket i en lesbisk jente? I såfall, hva gjør du med det - prøver du å vinne henne over, eller gå videre?
Gjest SpaceBaby Skrevet 3. januar 2013 #3 Skrevet 3. januar 2013 Hender det at du føler deg utstøtt av venner, familie eller samfunnet på grunn av din legning? Nei. Føler meg ganske priviligert sånn sett. Har du noen gang blitt forelsket i en lesbisk jente? I såfall, hva gjør du med det - prøver du å vinne henne over, eller gå videre? Kan ikke huske at jeg har vært forelsket i en lesbisk jente noen gang. Men dersom jeg var det, hadde jeg nok forsøkt å vinne henne over. Innbiller meg at det kanskje til og med hadde vært mindre skummelt, i og med at jeg da ikke hadde trengt å ta et evt. avslag personlig.
Gjest O___o Skrevet 3. januar 2013 #4 Skrevet 3. januar 2013 Hurra! Jeg savnet en slik tråd! Hvis du er hetero og i et forhold - hva gjør du da hvis du vil ha hetrosex med en annen? Blir du kåt av å se det motsatte kjønn i badetøy? Titter du ekstra? Hvordan vet du egentlig at du er hetero - hvis du ikke har hatt sex med en av samme kjønn? Hvis en av det motsatte kjønn, som er bifil eller heterofil har lyst på deg - hva gjør du da? Drømmer dere heterofile om å få et eget land? Hvorfor er det så mange av dere som har lyst brunt hår eller fall i håret - eller begge deler? Hender det at dere forelsker dere i en som er homofil / bifil? Liker dere damer med store pupper og sprettrumpe / menn med store muskler og veltrente kropper? Har inntrykk av at alle heterofile har nøyaktig samme preferanser
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #5 Skrevet 3. januar 2013 Har du eksperimentert og har du noen gang prøvd å beføle en annen mann når dere står tett(f.eks på bussen) Anonym poster: 13035ccde72bddff3c453ac7e0553616
Gjest SpaceBaby Skrevet 3. januar 2013 #6 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Hvis du er hetero og i et forhold - hva gjør du da hvis du vil ha hetrosex med en annen? Det er nok veldig individuelt. Men personlig ville jeg vurdert om det er snakk om begjær eller noe mer. Dersom det bare var snakk om begjær, ville jeg nok forsøkt å bare glemme det og gå videre med den jeg er i et forhold med. Dersom det var snakk om noe mer, måtte jeg nok vurdert om forholdet jeg var i var liv laga. Uansett ville jeg ikke vært utro. Enten må man dumpe, eller holde fingrene fra fatet. Blir du kåt av å se det motsatte kjønn i badetøy? Titter du ekstra? På generel basis, så ja. Men det kommer så klart litt an på hvor godt det aktuelle spesimentet tar seg ut. Dersom det er ekstremt (enten i positiv eller negativ forstand), titter jeg nok litt ekstra, ja. Hvordan vet du egentlig at du er hetero - hvis du ikke har hatt sex med en av samme kjønn? Det er et meget godt spørsmål. I utgangspunktet mener jeg at man aldri skal gjøre seg opp noen bastant mening om ting en ikke har prøvd opptil flere ganger, så et lite snev av tvil finnes der, så klart. Men i utgangspunktet tenner jeg ikke på menn. Har så langt i livet ikke møtt en mann som har gitt meg lyst til å ligge med ham. Hvis en av det motsatte kjønn, som er bifil eller heterofil har lyst på deg - hva gjør du da? Det spørs litt hvor direkte hun er. Hun må være ganske direkte for at jeg skal bite på. Tør generelt ikke satse på at jeg tolker et hint på riktig måte. Ellers spiller det liten rolle om hun er bifil eller heterofil. På en måte blir det jo mer konkurranse dersom hun er bifil, men samtidig ville jeg da heller ikke hatt noe imot det dersom hun også ville ha en jentekjæreste ved siden av meg. Drømmer dere heterofile om å få et eget land? Nei. Vi eier allerede verden. Du vet, strength in numbers og alt det der. Hvorfor er det så mange av dere som har lyst brunt hår eller fall i håret - eller begge deler? Det var nytt for meg. Jeg vet ikke. Jeg vil anta at dette forandrer seg i takt med det som er in til en hver tid i samfunnet ellers. Hender det at dere forelsker dere i en som er homofil / bifil? Dersom du mener "av det motsatte kjønn", så tviler jeg ikke på at det skjer. Bifile er som sagt ikke noe problem uansett. Men dersom du mener "av samme kjønn", så blir det med ett litt annerledes. Har dog hatt en "bro crush" to ganger i mitt liv, men det var ikke av noen seksuell art. Liker dere damer med store pupper og sprettrumpe / menn med store muskler og veltrente kropper? Har inntrykk av at alle heterofile har nøyaktig samme preferanser Kan bare svare på halve dette spørsmålet. Hva heterofile kvinner liker i menn vet jeg ikke. Men personlig er jeg mer en rumpemann enn en puppemann. Store pupper er altså ikke så viktig. Det er nesten en fordel dersom de ikke er veldig store for da holder de seg bedre i lengden. Men en bra rumpe er et must. Så vidt meg bekjent finnes det tre typer heterofile menn: - puppemenn - rumpemenn - beinmenn (det er færrest av dem, men de finnes) Endret 3. januar 2013 av SpaceBaby
Gjest SpaceBaby Skrevet 3. januar 2013 #7 Skrevet 3. januar 2013 Har du eksperimentert og har du noen gang prøvd å beføle en annen mann når dere står tett(f.eks på bussen) Nei, det her jeg aldri prøvd. Men jeg antar at homosex er noe jeg er nødt til å prøve en elller annen gang i livet. Som sagt, alt må prøves opptil flere ganger før en kan gjøre seg opp noen bastant mening om noe som helst. Har f.eks. aldri hatt mye til overs for mennesker som har lite erfaring med hasj, men som allikevel skal uttale seg om hasj og ruspolitikk.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #8 Skrevet 3. januar 2013 Nei, det her jeg aldri prøvd. Men jeg antar at homosex er noe jeg er nødt til å prøve en elller annen gang i livet. Som sagt, alt må prøves opptil flere ganger før en kan gjøre seg opp noen bastant mening om noe som helst. Har f.eks. aldri hatt mye til overs for mennesker som har lite erfaring med hasj, men som allikevel skal uttale seg om hasj og ruspolitikk. Kanskje ikke helt PK, men om du skal eksperimentere ville jeg prøvd meg på en ung gutt, de er liksom litt mer feminine så man går ikke så langt og man ender også opp med å selv stå i maktposisjonen i stedet for om man prøver seg med ekkel gamling. Anonym poster: 13035ccde72bddff3c453ac7e0553616
Gjest SpaceBaby Skrevet 3. januar 2013 #9 Skrevet 3. januar 2013 Kanskje ikke helt PK, men om du skal eksperimentere ville jeg prøvd meg på en ung gutt, de er liksom litt mer feminine så man går ikke så langt og man ender også opp med å selv stå i maktposisjonen i stedet for om man prøver seg med ekkel gamling. Ja, jeg tenker akkurat det samme når det gjelder det der. Det måtte vært en ung og fin gutt, med myk hud og lite hårete kropp. En slags Justin Bieber - type. Lærhatt-homser er nok mer for de viderekomne, vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #10 Skrevet 3. januar 2013 Ja, jeg tenker akkurat det samme når det gjelder det der. Det måtte vært en ung og fin gutt, med myk hud og lite hårete kropp. En slags Justin Bieber - type. Lærhatt-homser er nok mer for de viderekomne, vil jeg tro. Ja, tror det er greiest, man kan nesten se på de som egner seg til eksperimentering også, ikke bare ser de litt feminine ut, men de har enten sånn stereptypisk homooppførsel, eller litt venneløs og stakkarslig. Anonym poster: 13035ccde72bddff3c453ac7e0553616
Gjest SpaceBaby Skrevet 3. januar 2013 #11 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Men nå føler jeg denne tråden beveger seg bort fra "spør en heterofil" og mer over i "spør en skaphomse", og det var jo ikke meninga. Meninga med denne tråden er at folk av andre seksuelle orienteringer skal kunne spørre oss heterofile (andre må også gjerne svare) hvordan det er å være heterofil. Ettersom noen heterofile gjerne lurer på hvordan det er å være homofil, regner jeg jo så klart også med at enkelte homofile sitter og lurer på hvordan det er å være heterofil. Så la oss gå tilbake til topic, altså: "Spør en heterofil" Endret 3. januar 2013 av SpaceBaby
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2013 #12 Skrevet 3. januar 2013 Men nå føler jeg denne tråden beveger seg bort fra "spør en heterofil" og mer over i "spør en skaphomse", og det var jo ikke meninga. Meninga med denne tråden er at folk av andre seksuelle orienteringer skal kunne spørre oss heterofile (andre må også gjerne svare) hvordan det er å være heterofil. Ettersom noen heterofile gjerne lurer på hvordan det er å være homofil, regner jeg jo så klart også med at enkelte homofile sitter å lurer på hvordan det er å være heterofil. Så la oss gå tilbake til topic, altså: "Spør en heterofil" Greit, men er bare 1/20 som er homo samtidig som de ofte har hatt erfaring fra det andre kjønn, så ting blir liksom ikke like interessant, ikke at lesbetråden var noe høydare den heller, tror man får mer respons med visuell kommunikasjon(hint til begge!) Anonym poster: 13035ccde72bddff3c453ac7e0553616
Gjest SpaceBaby Skrevet 3. januar 2013 #13 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Greit, men er bare 1/20 som er homo samtidig som de ofte har hatt erfaring fra det andre kjønn, så ting blir liksom ikke like interessant, Men nå er vel den gjeldende teorien at homofili hovedsaklig er medfødt, eller i det minste 50% arv og 50% miljø. Så selv om homofile har hatt erfaring med det motsatte kjønn, betyr jo ikke det at de vet hvordan det er å være heterofil. ikke at lesbetråden var noe høydare den heller, tror man får mer respons med visuell kommunikasjon(hint til begge!) Bilder, plansjer og forklaringsmodeller, mener du? Tror ikke jeg orker å legge så mye arbeid i det her. Dette er bare veldig low key opplysningsarbeid fra min side. Og husk at jeg bruker fritiden min på det her, så ressursene jeg har til rådighet er derfor noe begrenset. Endret 3. januar 2013 av SpaceBaby
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 3. januar 2013 #14 Skrevet 3. januar 2013 Artig Har du blitt hetset, diskrimenert og/eller trakassert for din høyst uvanlige legning? Jeg vil legge til at jeg ikke har noenting imot heterofile, syntes de må gjøre akkurat som de vil innenfor husets fire vegger bare de holder seg langt unna meg
Gjest Skrevet 3. januar 2013 #15 Skrevet 3. januar 2013 Tråden er ryddet for avsporing. Ann Christin - MOD -
Gjest funky_monkey Skrevet 3. januar 2013 #16 Skrevet 3. januar 2013 Når kom du ut av skapet? Hva sa foreldrene finner du fortalte dem det?
Gjest SpaceBaby Skrevet 3. januar 2013 #17 Skrevet 3. januar 2013 Har du blitt hetset, diskrimenert og/eller trakassert for din høyst uvanlige legning? Nei, aldri. Men noen ganger føler jeg meg litt utstøtt av det motsatte kjønn. Virker som at de helst foretrekker homofile menn. Jeg vil legge til at jeg ikke har noenting imot heterofile, syntes de må gjøre akkurat som de vil innenfor husets fire vegger bare de holder seg langt unna meg Du, bare fordi jeg er heterofil så betyr ikke det at jeg hopper på alt med to bein. Men det er greit, jeg skjønner at du mener det godt. Når kom du ut av skapet? Hva sa foreldrene finner du fortalte dem det? Da jeg så Which Witch på TV og blei blodforelska i Benedicte Adrian. Foreldrene mine var helt ok med det. Tror de innerst inne alltid visste at jeg var hetero. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå