Gå til innhold

Fett på overarmer - tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg plages med synet på kroppen min. Jeg er ganske smal rundt brystkassen, men overarmene mine er blitt veldig tykke etter hvert som jeg har lagt på meg en del. Jeg har alltid hatt litt tykke armer i forhold til brystvidden, men nå har det blitt for mye.. Er det noen som har noen tips til trening osv for å få vekk litt fett derfra? Jeg vet det ikke går an å punktslanke seg, men nå vil jeg slanke resten av kroppen og, og da spesielt armene. Jeg har forresten en merkelig kropp når det gjelder fett. Det har lagt seg noe enormt på magen og overarmene, noe på lårene og rumpa, men nesten ingenting på brystet. Det hjelper ikke akkurat at jeg sliter med å synes at brystene mine er for små for resten av kroppen.. Noen som har tips og/eller har det på samme viset? Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på akkurat det samme...

Anonym poster: 065a8ecd1eaee798dbd0d5838953e213

Gjest Daenerys
Skrevet

Start med kardiotrening. Gå raskt, sykle, svøm, og kombiner det med et sunt kosthold, så blir det endring :)

Er utallige lignende tråder på treningsdelen av forumet, er bare å se på alle de andre som skal ned i vekt og følge de samme prinsippene. Fett er fett, har du det på magen eller lårene er det samme jobb for å bli kvitt det, men fettet sitter ofte ekstra godt på rumpe og lår på kvinner.

Gjest *Maja*
Skrevet

Start med kardiotrening. Gå raskt, sykle, svøm, og kombiner det med et sunt kosthold, så blir det endring :)

Er utallige lignende tråder på treningsdelen av forumet, er bare å se på alle de andre som skal ned i vekt og følge de samme prinsippene. Fett er fett, har du det på magen eller lårene er det samme jobb for å bli kvitt det, men fettet sitter ofte ekstra godt på rumpe og lår på kvinner.

What she said.

Du må endre kostholdet og bli mer aktiv. Med rett mat og trening kan du redusere fettprosenten og få opp muskelmassen slik at du blir strammere og mer definert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...