Upadiela Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Hei! Om en stund skal jeg til Paris med kjæresten min, og jeg lurte egentlig på om noen der ute hadde noen fine tips til små perler og ukjente steder, for eksempel restauranter eller små cafeer, eller nipsbutikker! Jeg har ikke lyst til å utsette han for altfor mye shopping, men dersom dere vet om noen fine butikker så blir jeg glad Med andre ord; har dere noen tips til meg?
Dolce Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Det kommer jo an på hvor i Paris dere skal bo? Paris er stoooor. Vi liker å sitte på typiske Paris-cafeér som f.eks. i parallellgaten til Champs Elysées (Rue Francois) - der kikker vi storøyd på de virkelig rike.... , og jeg liker meg også godt på kaféen ved Madeleine (på hjørnet Rue Royale). Og å rusle rundt i Saint Germain. På høyre side av Champs Elysées er det mange arkader, og en del morsomme småbutikker. Husker dessverre ikke detaljert hvilke av arkadene som er mest spennende. Men ser du en arkade, gå inn Uansett, har du velfylt lommebok er varehusene Lafayette og Printemps et must! Ligger ca. 15 minutter i gangavstand fra Champs Elysées.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå