Gå til innhold

Altfor små mandler!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alt for små mandler. De er så bitte bitte små at jeg ikke en gang kan se dem når jeg gaper og lyser etter dem. Kan det hende at de er så små at jeg aldri kan få halsbetennelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, monjanse, de er ikke så små at du ikke kan få halsbetennelse. :)

Det er som å tenke at foten er så liten at man ikke kan slå seg og få betennelse i den.

Mandlene er vel stort sett små, med mindre de blir betente. Tror jeg?

Endret av Andreas8
Skrevet

Har du lite å ta deg til om dagene, monjanse?

• Liker 1
Skrevet

Har du lite å ta deg til om dagene, monjanse?

Ja. Men jeg er så misunnelig på dem som har synlige mandler. Avogtil lurer jeg på om jeg ble født uten mandler. Går det an?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvorfor er du misunnelig på folk med synlige mandler? Mandlene skal være små og sitte på sidene i svelget og det varierer fra person til person om de er store eller små. Det er svært lite sannsynlig at du er født uten mandler selv om du ikke ser de. Hos de fleste er de bare godt synlige ved betennelse.

Selv har jeg alt for store mandler som gjør pusting og svelging vanskelig. Til tross for at jeg fjernet de med laseroperasjon for 10 år siden har de vokst ut igjen. Mandlene er bare en evig kilde til sykdom og ubehag, vær glad dine er små!

Anonym poster: 572ddbf2e52744aa281671faa01cdfbe

Skrevet

Det å ha store mandler som det går betennelse i ofte, er ikke morro

Puss og drittlukt,vond hals og x antall antibiotikakurer. Nei, finn noe annet å misunne!

• Liker 1
Skrevet

Hvordan vet du om andre har små eller store mandler? Ber du om å få se ned i halsen på folk du treffer?

Skrevet

Hvordan vet du om andre har små eller store mandler? Ber du om å få se ned i halsen på folk du treffer?

Jeg vet de har store eller små mandler fori jeg får lov til å kikke etter, eller de sier det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...