Gå til innhold

Matprogram på NRK2 nå!

Fremhevede innlegg

Gjest gjest17
Skrevet (endret)

Går en veldig interessant matdokumentar på NRK 2 nå. Ta å sett på!

Edit: Skrivefeil

Endret av delirious
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett dokumentaren tidligere. Veldig bra dokumentar om interessant tematikk! :)

Gjest Cevita
Skrevet

Interessant ja, men jeg lurer på hvordan forholdene er i Norge? For kyllingene f.eks?

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler heller Masterchef Australia på TLC.

Anonym poster: bea86181b6f36f627df053bb6937f4a0

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet (endret)

Har sett den før tror jeg. Har den på opptak, og har bare sett et par minutter nå.

Mener å huske at jeg syns det var et spennende program, men at det ikke kan sammenlignes med norske (eller europeiske forhold)

Savner egentlig en mer dyptgående dokumentar om nordiske forhold som man kan kjenne seg igjen i

Endret av Funky Punk
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler heller Masterchef Australia på TLC.

Går det ut på det samme?

Anonym poster: a57156c387feddac44ff8723009b064a

Skrevet

Canal Digital har i sin TV-guide oppført at dette er en britisk dokumentar, men jeg mener å huske å ha sett den før og at den var amerikansk. Hvem tar feil? Burde jeg sett den (igjen)?

Gjest WendyClear
Skrevet (endret)

Går det ut på det samme?

Anonym poster: a57156c387feddac44ff8723009b064a

Nei, det var nok heller ment som en. "jeg vil ikke se hvor maten spiser kommer fra, jeg ser heller på hvordan kokkene lager den"-kommentar.

[quote name=Forever :)' timestamp='1357224321' post='12041627]

Canal Digital har i sin TV-guide oppført at dette er en britisk dokumentar, men jeg mener å huske å ha sett den før og at den var amerikansk. Hvem tar feil? Burde jeg sett den (igjen)?

Endret av WendyClear
AnonymBruker
Skrevet

Siden dere spør: Masterchef Australia har stort fokus på og bevissthet om råvareopprinnelse og -kunnskap, og det har faktisk jeg også (mer enn de fleste, til og med).

Hvis man først skulle se et matprogram (som tittelen på denne tråden antyder) i det angjeldende tidsrommet i går, syntes jeg bare det var et bedre alternativ. Beklager at jeg ikke tok meg tid til å utdype der og da - jeg var opptatt av å se på Masterchef Australia. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...