AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #1 Skrevet 2. januar 2013 Som sagt i tittelen så har jeg snudd døgnet. Jeg har nå ferie og jobber kun mandager fast så har mye ekstra tid. Sånn som i dag så sovnet jeg ikke før kl. 05.00 og selv om jeg har på vekkeklokke til 10.30 så bare blir den ignorert eller slått av, med kunnskap av at det blir ikke bedre av den grunn. I dag våknet jeg 15.58! Jeg har en plan om å gå på tredemølla etterpå slik at jeg blir sliten til i kveld, men er usikker på om det hjelper. Det er kjempeglatt ute, men kan kanskje ta en tur også. Har noen andre noen ideer? Vært utsatt for det samme? Anonym poster: ccb08acd173c5a4969c93ed8b4c7f1bc
Gjest tarandus Skrevet 2. januar 2013 #2 Skrevet 2. januar 2013 Det eneste som hjelper er å ta seg selv i nakken.
Gjest badeand1 Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Er utsatt for det samme hele tia. Det beste er nok å døgne sånn at du blir skikkelig trøtt til kvelden.
Delusion Skrevet 2. januar 2013 #4 Skrevet 2. januar 2013 Hehe ja, samme greia her. Stod opp 15:30 og sovna rett etter 4 i natt. Det som hjelper meg er en god gammeldags døgning. Ikke behagelig, direkte vondt faktisk, men det er det eneste som hjelper. Hvis du har viljestyrke fra en annen dimensjon derimot, kan du jo bare dra deg opp kl 08:00 uansett når du legger deg.
HHH Skrevet 2. januar 2013 #5 Skrevet 2. januar 2013 Om du trener og "sliter deg selv litt ut" så kan det hjelpe, kom deg ut og vær ut hele resten av dagen. evt. blir alternativet å døgne, da sovner du sannsynligvis til klokken 7-8 tiden på kvelden.
heidiheidiheidi Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 stå opp ekstra tidlig en morgen , så vil du sove tidligere på kvelden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå