Jelly Skrevet 21. mars 2004 Forfatter #21 Del Skrevet 21. mars 2004 Jorna - telefonnummeret ble selvsagt fjernet, men hvis du skaffer deg et brukernavn kan vi sende PM? Skulle gjerne hørt mer for dette høres veeeldig kjent ut. Spurte legen om ikke tarmskyll kunne være noe, oppsamling i tarmen osv., men han mente slikt ikke skjedde og at tarmen bare ville ta skade av en skylling. Så jeg er litt usikker. Hva kostet skyllingen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jorna Skrevet 22. mars 2004 #22 Del Skrevet 22. mars 2004 Ja burde vel forstått at telefonnummeret ble slettet. Skal ordne med å få registrert meg så kan vi snakkes. Skader ikke å prøve, og undersøkt er du ser jeg. Noe det samme som jeg var igjennom dette, fikk "glede" av å svelge den fordømte slangen og jeg,fy det var ille!!! Jorna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorna Skrevet 24. mars 2004 #23 Del Skrevet 24. mars 2004 Nå har jeg fått ordnet med registrering. Så har du lyst til å høre litt mer så kan du kontakte meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå