Gå til innhold

BRA FILMER - forslag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og kameraten min vil se film og lurer på hva vi skal se. Begge elsker skrekkfilmer, og komedie er heller ikke så verst. Vi er 19. Tips til hva vi kan se?

Anonym poster: 97533fcae96b3a8712f4517c46eb5872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns den første Paranormal Activity - filmen var noe av det skumleste jeg har sett på lenge.

Tuller du? Jeg satt og lo meg gjennom hele filmen.

Anonym poster: 97533fcae96b3a8712f4517c46eb5872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Tuller du? Jeg satt og lo meg gjennom hele filmen.

Er vant til å få den i fleisen når jeg sier det :-)

Men ja, jeg mener det. Så den midt på natta på laptopen, i senga, med øretelefoner. Funka som bare juling. Pleier ikke å bli skremt av filmer heller og er generelt veldig kritisk til både story, skuespill og dialoger. Men syns ærlig talt det der var en bra film over hele fjøla. Overrasket meg stort, i positiv forstand. Tror ikke jeg har vært så positivt overraska over en film siden jeg så Starship Troopers.

Endret av SpaceBaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vant til å få den i fleisen når jeg sier det :-)

Men ja, jeg mener det. Så den midt på natta på laptopen, i senga, med øretelefoner. Funka som bare juling. Pleier ikke å bli skremt av filmer heller og er generelt veldig kritisk til både story, skuespill og dialoger. Men syns ærlig talt det der var en bra film over hele fjøla. Overrasket meg stort, i positiv forstand. Tror ikke jeg har vært så positivt overraska over en film siden jeg så Starship Troopers.

2'eren og 3'eren var riktignok møkk, mannskit, helligbrøde, men det var jo som forventet.

Okei, smak og behag. Jeg tror ikke på spøkelser, vampyrer eller sånne overnaturlige ting. Så for meg blir det litt som å se på en barnefilm. Når det kommer til skrekkfilmer foretrekker jeg spennende torturfilmer eller splatterfilmer. Saw er forresten favorittfilmserien min, så ja.

Anonym poster: 97533fcae96b3a8712f4517c46eb5872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, smak og behag. Jeg tror ikke på spøkelser, vampyrer eller sånne overnaturlige ting. Så for meg blir det litt som å se på en barnefilm. Når det kommer til skrekkfilmer foretrekker jeg spennende torturfilmer eller splatterfilmer. Saw er forresten favorittfilmserien min, så ja.

Anonym poster: 97533fcae96b3a8712f4517c46eb5872

Jeg synes filmer som Saw er poengsløse. Målet er utravold for å sjokkere. Men så blir man ikke sjokkert, bare ekla ut. Synes ikke Saw er skummelt i det hele tatt. Bare kvalmt.

Anonym poster: c94cea7453c1c11c40975611348b79c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SpaceBaby

Okei, smak og behag. Jeg tror ikke på spøkelser, vampyrer eller sånne overnaturlige ting. Så for meg blir det litt som å se på en barnefilm. Når det kommer til skrekkfilmer foretrekker jeg spennende torturfilmer eller splatterfilmer. Saw er forresten favorittfilmserien min, så ja.

Da har vi nok totalt forskjellig smak hva gjelder skrekkfilmer. Blod og gørr skremmer meg ikke, har sett nok av det i det virkelige livet uansett (bl.a. en bøtte full av avskårne peniser hahaha). Tror heller ikke på spøkelser og sånne ting, men syns ofte de beste skrekkfilmene har et overnaturlig tema. Spøkelser og demoner skremmer meg, uten at jeg vet hvorfor.

Forresten, hvis du liker blod og gørr så anbefaler jeg bestgore.com (ekte gore, ikke film)

Et par til som jeg mener var ganske ok:

The Exorcism of Emily Rose

The Changeling

Endret av SpaceBaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Evil Dead filmene og Army of Darkness er bra og hilarious. Men det er ikke filmer for alle. Noen synes de er dritdårlige. Ofte fordi de ikke liker den sjangeren. De er ikke ment for å være seriøse for å si det sånn.

Men det er kultfilmer i skrekkmiljøet i hvertfall.

Og The Cabin in the woods. Overraskende film. Du tror det er en sånn standard slasher film, men så har den en litt orginal tvist.

Zombieland. Den er seriøst dritmorsom og et friskt pust innenfor zombiesjangeren,

Låt den rætte komma in. En veldig annerledes vampyrfilm. En av de bedre nordiske filmene jeg har sett.

Endret av Armitage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...