Gå til innhold

jeg sliter:(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har ett stort problem. Hver gang jeg får mensen så forandrer jeg personlighet. Jeg syntes folk er irriterende og ekle. Tilogmed de menneskene som jeg er mest glad i i hele verden. Det er utrolig slitsomt. Jeg klarer ikke vær hyggelig mot de, og det er helt forferdelig.

Hva kan jeg gjøre. Jeg orker ikke ha dt sånn. Får så dårlig samvittighet, samtidig som jeg ikke klarer å skru om tankene. Dette er kun når jeg har mensen, syntes det er litt merkelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel dette som kalles PMS, på godt norsk.

Gjest ms_kwang
Skrevet

mm pms, er glad jeg ikke sliter med det...jeg har vel mer omvendt pms jeg x)

Jeg blir kjempe kosete og klåete...men kjæresten min hater den tida på måneden min så han holder seg laaaaangt unna :fnise: SÅ da får jeg bare sitte der alene med litt små vondt å finne bamsen å kose med istedet /ler

Gjest poinali office
Skrevet

hihi! heldiggris! men hvorfor får jeg ånne slemme tanker om at alle andre er ekle og slemme og duster og jeg bare klikker hvis noen prater til meg.... :(

Skrevet

Synes du skal snakke med lege hvis du synes det er veldig ille, noen er så uheldige at de får veldig kraftig pms, jeg er også en av de, både med smerter og rent psykisk. Det finnes noen løsninger på det, kan være noe i hormonbalansen som ikke er helt riktig.

Skrevet

¨¨åkei, tusen takk skal dere ha for svar :)

da skal jeg snakke med legen, for det er ikke noe hyggelig å være slem mot de jeg er så glad i ellers. føler at jeg blir en slem person liksom. også merker jeg det godt der og da, men jeg klarer ikke gjøre noe med det.. håper jeg får gjort noe med det :)

Skrevet

Jeg sliter også veldig de siste dagene før mensen og de første dagene av mensen. Blir en annen person føles det som! Fikk etter mange år diagnosen Premenstruell dysforisk lidelse. Du kan jo lese litt om det her http://no.wikipedia.org/wiki/Premenstruelt_syndrom hvis du vil. Se om du kjenner deg igjen....

Det er jo endel kjerrigråd ute å går, men jeg har ikke funnet noe som virkelig hjelper, så gi gjerne lyd her hvis legen har noe fornuftig å si rundt det :)

Det som har funket best for meg er p-piller som fjerner selve mensen. Ikke bra da heller, men bedre. Men er litt skeptisk til å gå på det for lenge over tid uten noen annen grunn...

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Men hva mener du når du skriver at du synes folk er ekle? Altså ekle som i ekle, eller ekle som i slemme og idioter?

Du kan snakke med legen, for noen hjelper det med en lav dose med antidepressiva.

Anonym poster: 024f2af3875d7b9f56494773eac40d74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...