AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Jeg skal nå utredes for pnes (psykogene- ikke epileptiske anfall). Venter på innkalling til SSE, avdeling for kompleks epilepsi. Jeg prøver å finne informasjon om denne sykdommen rundt omkring på nettet, men virker som dette er noe som er nokså ukjent. Er det noen der ute som vet noe om denne tilstanden, kanskje til og med har det selv? Hadde vært så godt å snakke med andre i samme situasjon. Anonym poster: 1429b92c341f3950e9e5e81de1bd7067
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #3 Skrevet 2. januar 2013 Jeg finner mye informasjon (også på engelsk), hvilke søkeord bruker du? Eller har du bestemte spørsmål du ikke finner svar på kanskje? Oslo Universitetssykehus - Psykogene ikke-epileptiske anfall (PNES) "Psykogene ikke-epileptiske anfall er en type anfall som ligner epileptiske anfall, men uten epileptisk aktivitet i hjernen. Anfallene har en psykisk årsak. ("Psykogen" betyr at fysiske eller psykiske plager har psykiske årsaker.)" Anonym poster: f4e0977d074085537e43b9987f8db0e4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå