HHH Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Ok, nå skal jeg prøve å forklare noe som er veldig vanskelig å sette ord på. Jeg får noen ganger en veldig vond og kraftig følelse i kroppen. Rommene jeg er i og omverdenen generelt blir farget av mine følelser. I dag har jeg en veldig dårlig dag og rommet mitt "ser" på en måte annerledes ut, jeg har angst og klarer ikke slappe av her fordi jeg ser alt på en annen måte. Det gjør meg fryktelig redd, jeg føler meg så sensitiv og alene, og verden ser helt annerledes og fremmed ut idag enn i går, selvom det er akkurat det samme. Jeg tør ikke sove fordi jeg føler at om jeg slipper taket, så vil alle mulige vonde følelser bare skylle over meg. Noen som kjenner seg igjen i det jeg beskriver?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Kjenner meg ikke så veldig igjen dessverre, men høres jo ut som om du sliter en del med angst som du nevner selv. Det kan jo være at du kanskje har en depresjon eller noe i den duren som forvrenger bildet av omverdenen i takt med følelsene dine. Jeg har hatt det sånn en gang at jeg følte at jeg levde i en slags "film". Ting som skjedde rundt meg virket uvirkelige og merkelige. Det var en grusom ekkel periode, men den gikk heldigvis over. Jeg har også dager hvor jeg er i en helt annen "stemning" enn vanlig, og da er aldri et angstanfall langt unna. Jeg er bare ekstra sårbar noen dager, så omgivelsene blir som du sier farget av følelsene. Jeg sliter også med angst, så kan være at man kan oppleve verden annerledes og ekstra "dyster" med disse plagene. Jeg vil nok anbefale deg og få snakket med en psykolog om du ikke allerede gjør det. De er de mest kvalifiserte til å hjelpe deg med dette. Håper på at ting blir bedre. c: Anonym poster: da088cab41b7fdb4043c560cc8a10cd5 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Les litt om derealisasjon og se om du kjenner deg igjen i det. Anonym poster: f0f2e3d077ad81cba7f1753f33e2d535
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 Les litt om derealisasjon og se om du kjenner deg igjen i det. Anonym poster: f0f2e3d077ad81cba7f1753f33e2d535 AB1 her. Det er dette jeg mistenkte at jeg hadde en periode. Henger nok sammen med angsten, men det står at man forventes helt frisk etter behandling da. Så det er bra håp om at man kan bli kvitt det hvis det er noe av dette du skulle slite med. Anonym poster: da088cab41b7fdb4043c560cc8a10cd5
Gjest kvinne 45 Skrevet 2. januar 2013 #6 Skrevet 2. januar 2013 Jeg vet meget godt hva du snakker om... Skulle gjerne hjulpet deg igjennom det jeg selv har gjort for å håndtere dette her.. Men det blir for mye og upersonlig å ta her på åpent forum... Kvinne, 32
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå