Sommee Skrevet 2. januar 2013 #21 Skrevet 2. januar 2013 Jeg anntar at du da er gratisbruker. De fleste mannfolka er derimot betalende. Hvis man da deaktiviserer kontoen sin må man vel betale veldig mye mer igjen for å starte den opp. Som kjent er mannfolka avhengig av å være betalende brukere. Anonym poster: e97a24537ee6dff90f3be5647d060587 Det er ikke helt riktig, men hvis du ikke fornyer abonnementet å blir det dyrere. Ellers helt enig med AB over her. Om man ikke deaktiverer så betyr selvfølgelig ikke det at man er på "jakt".
Gjest Tidssone Skrevet 2. januar 2013 #22 Skrevet 2. januar 2013 Jeg anntar at du da er gratisbruker. De fleste mannfolka er derimot betalende. Hvis man da deaktiviserer kontoen sin må man vel betale veldig mye mer igjen for å starte den opp. Som kjent er mannfolka avhengig av å være betalende brukere. Anonym poster: e97a24537ee6dff90f3be5647d060587 Nei. Jeg er betalende bruker. Dersom man deaktiverer kontoen sin, kan man la det løpende abonnementet (med 105 rabatt fro hver måned) gå selvom man ikke er aktiv. Dessuten koster det 209,- å begynne på nytt dersom man avslutter det løpende abonnementetn. Det er jo ikke all verdens penger.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #23 Skrevet 2. januar 2013 Jeg skrev med og møtte en fra Sukker i sommer noen ganger - det skjedde ikke noe fysisk, men vi ble i hvert fall nokså godt kjent. Han var definitivt mer interessert enn meg, men det var han som var pålogget "døgnet rundt". Han fortalte meg uoppfordret at han ikke hadde kontakt med andre så lenge han traff meg, og jeg har ikke noen grunn til å tvile på det. Så det er kanskje sånn at noen bare er automatisk pålogget så lenge pc-en står på? Ser ikke noe umiddelbart galt i å være pålogget selv om man har begynt å treffe noen, i hvert fall ikke etter et enkelt møte (eller noen få). Jeg har nå datet en annen siden i høst, det har føltes ganske seriøst (for begge) fra starten, men ingen av oss har deaktivert kontoene. Selv logger jeg inn når jeg kommer på det, bare for å se om jeg har fått noen meldinger, men har hatt null kontakt med noen siden første eller andre date. Har sett han har vært pålogget en sjelden gang (ukers mellomrom), første gang ble jeg litt stressa og usikker, men siden alt han sier og gjør og hvor mye tid han bruker på meg gir meg bekreftelse på at han virkelig ønsker å satse på meg, har jeg ikke tenkt noe mer på det. Ikke har jeg følt behov for å diskutere deaktivering heller. Tenker nok også litt sånn at selv om alt føles fint i starten, tar det litt tid å bli kjent, og det er ingen grunn til å love gull og grønne skoger utover det å bruke tid på hverandre, ikke rote med andre, ha en genuin interesse for å finne ut mer om den andre og være åpne om hva en har som mål dersom det skulle funke... nå er det jo ikke noen stor eller uopprettelig sak å deaktivere kontoen sin, men heller ikke det viktigste i starten for min del. Men bottom line: Når det faktisk gjør deg usikker, så er det ikke noe galt i å ta det opp, selv om jeg synes det virker litt tidlig etter én date. Anonym poster: 1dbf9cc1e73d2d2977257ccd48dcccb4
Gjest Tidssone Skrevet 2. januar 2013 #24 Skrevet 2. januar 2013 Jeg skrev med og møtte en fra Sukker i sommer noen ganger - det skjedde ikke noe fysisk, men vi ble i hvert fall nokså godt kjent. Han var definitivt mer interessert enn meg, men det var han som var pålogget "døgnet rundt". Han fortalte meg uoppfordret at han ikke hadde kontakt med andre så lenge han traff meg, og jeg har ikke noen grunn til å tvile på det. Så det er kanskje sånn at noen bare er automatisk pålogget så lenge pc-en står på? Ser ikke noe umiddelbart galt i å være pålogget selv om man har begynt å treffe noen, i hvert fall ikke etter et enkelt møte (eller noen få). Jeg har nå datet en annen siden i høst, det har føltes ganske seriøst (for begge) fra starten, men ingen av oss har deaktivert kontoene. Selv logger jeg inn når jeg kommer på det, bare for å se om jeg har fått noen meldinger, men har hatt null kontakt med noen siden første eller andre date. Har sett han har vært pålogget en sjelden gang (ukers mellomrom), første gang ble jeg litt stressa og usikker, men siden alt han sier og gjør og hvor mye tid han bruker på meg gir meg bekreftelse på at han virkelig ønsker å satse på meg, har jeg ikke tenkt noe mer på det. Ikke har jeg følt behov for å diskutere deaktivering heller. Tenker nok også litt sånn at selv om alt føles fint i starten, tar det litt tid å bli kjent, og det er ingen grunn til å love gull og grønne skoger utover det å bruke tid på hverandre, ikke rote med andre, ha en genuin interesse for å finne ut mer om den andre og være åpne om hva en har som mål dersom det skulle funke... nå er det jo ikke noen stor eller uopprettelig sak å deaktivere kontoen sin, men heller ikke det viktigste i starten for min del. Men bottom line: Når det faktisk gjør deg usikker, så er det ikke noe galt i å ta det opp, selv om jeg synes det virker litt tidlig etter én date. Anonym poster: 1dbf9cc1e73d2d2977257ccd48dcccb4 Hva svarer du de som sender deg meldinger der inne? Og hva gjør du dersom noen virker interessante? Jeg hadde virkelig aldri giddet å bruke tid på sukker dersom jeg hadde datet noen i månedsvis. For meg hadde det vært et tegn på manglende interesse eller åpenhet for at det fantes noe bedre der ute.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #25 Skrevet 2. januar 2013 Hva svarer du de som sender deg meldinger der inne? Og hva gjør du dersom noen virker interessante? Jeg hadde virkelig aldri giddet å bruke tid på sukker dersom jeg hadde datet noen i månedsvis. For meg hadde det vært et tegn på manglende interesse eller åpenhet for at det fantes noe bedre der ute. Enig, jeg hadde deaktivert kontoen ganske raskt. Den kan jo alltids aktiveres igjen om det går galt. Dessuten er det jo litt dårlig gjort for de som fortsatt er aktive og på letern, som da tror at de som har profil faktisk er ute etter å treffe noen.... Anonym poster: 11d2bcc831e0deb3444d890b67aef048
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #26 Skrevet 2. januar 2013 Hva svarer du de som sender deg meldinger der inne? Og hva gjør du dersom noen virker interessante? Jeg hadde virkelig aldri giddet å bruke tid på sukker dersom jeg hadde datet noen i månedsvis. For meg hadde det vært et tegn på manglende interesse eller åpenhet for at det fantes noe bedre der ute. Godt spørsmål - jeg har ikke svart noen av dem, og ikke tenkt over om de virker interessante eller ikke. Men jeg har nesten ikke stått som pålogget på flere måneder, så det har ikke vært mange meldinger jeg har fått. Jeg ser absolutt poenget ditt og er litt tosidig selv, jeg synes jo også det er litt dårlig gjort. På den annen side; selv om vi har hatt et seriøst utgangspunkt, har vi kanskje gått saktere fram enn en del andre av gode grunner, både praktiske og andre. Det å ha profilen der har kanskje vært en del av det å ikke kaste seg inn i noe eller love hverandre mer enn vi kan stå inne for selv... Anonym poster: 1dbf9cc1e73d2d2977257ccd48dcccb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå