AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #1 Skrevet 1. januar 2013 Jeg har vært på date med en fyr jeg har møtt på sukker flere ganger og vi skriver masse med hverandre på sms og snakker i tlf. Jeg føler at vi dater, og dermed bør det feil for meg å svare på meldinger fra andre, ta kontakt med andre på datingsider etc. Jeg logger inn om jeg får beskjed om at jeg har fått melding. Da ser jeg ofte at han jeg dater er pålogget, og lurer på om dette er helt greit eller vanlig. Jeg spurte han en gang om han dater flere enn meg, noe han svarte nei på. Men hvorfor er han da pålogget der støtt og stadig..? Pleier dere å være pålogget etter at dere har truffet noen dere dater eller blir jeg two timet her...? Anonym poster: 1047fe4583410d6f82a45cb6cfacc450
Nettinettet Skrevet 1. januar 2013 #2 Skrevet 1. januar 2013 Det er mange som opprettholder profilen og logger seg inn selv om de har funnet noen de dater. Dere er fortsatt i en blikjent fase og trenger å lære hverandre å kjenne før dere vet at dere er rett for hverandre. Jeg ville prøvd å ikke tenkt så mye på det og heller brukt energien min på å ha det hyggelig sammen med han når vi først var sammen. Slik vekker du kanskje mer følelser i han og han vil miste interessen for å se hva annet som finnes der ute. 2
Gjest Tidssone Skrevet 1. januar 2013 #3 Skrevet 1. januar 2013 Dersom han fortsatt er pålogget, er han fortsatt på jakt. Jeg deaktiverer profilen dersom jeg har datet noen to ganger og skal på en tredje. 3
Sommee Skrevet 1. januar 2013 #4 Skrevet 1. januar 2013 Dersom han fortsatt er pålogget, er han fortsatt på jakt. Jeg deaktiverer profilen dersom jeg har datet noen to ganger og skal på en tredje. Ikke nødvendigvis, men inntil det er et forhold er det mange som kjører på og holder kontakten med de de fortsatt skriver med. 2
Gjest Tidssone Skrevet 1. januar 2013 #5 Skrevet 1. januar 2013 Ikke nødvendigvis, men inntil det er et forhold er det mange som kjører på og holder kontakten med de de fortsatt skriver med. Så det å opprettholde kontakten med de han skriver med på sukker, er ikke å være i jaktmodus? (Når blir det et forhold, forresten? Og om det ikke blir noe med den jeg dater, så åpner jeg jo bare profilen min igjen. vanskeligere er det ikke.) 1
Sommee Skrevet 1. januar 2013 #6 Skrevet 1. januar 2013 Dette er en evigvarende diskusjon om man vil. Hvorfor deaktiverer du akkurat på date nr 3 f. eks.? Hver og en får bare følge magefølelsen, og ikke være redd for å snakke med den andre om det.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #7 Skrevet 1. januar 2013 TS her.. Jeg merker jeg blir veldig usikker, og blir redd for å vise følelser overfor han - noe jeg jo har begynt å få. Og jeg er redd for å bli lurt, og at han ikke er noe særlig interessert i meg egentlig, men at han holder på med flere samtidig.. Han har sagt til meg at han ikke synes det er noe gøy å bare skrive på nett med folk, men vil helst møte de han skriver med ganske raskt, så derfor blir jeg enda mere skeptisk, og klarer ikke å slå meg til ro med at jeg er den eneste han dater. Er det jeg som er rar her? Anonym poster: 1047fe4583410d6f82a45cb6cfacc450
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #8 Skrevet 1. januar 2013 Fordi man har møtt en person et par ganger så betyr jo ikke det at man har tenkt å gifte seg. Det er jo bare snakk om en bli-kjentfase. Hvis forholdet går videre derfra blir det annerledes. Anonym poster: 844fceca135cca9c3025b0956e0941c2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #9 Skrevet 1. januar 2013 Sommee: Når er det greit å ta opp en slik ting..? Jeg vil jo ikke være den usikre, sjalue jenta som ikke stoler på vedkommende... :/ Jeg merker at jeg misliker dette datinggamet... Anonym poster: 1047fe4583410d6f82a45cb6cfacc450
Gjest Tidssone Skrevet 1. januar 2013 #10 Skrevet 1. januar 2013 Det tar 23 sekunder å logge seg på sukker og deaktivere. Jeg forsøkte nå. Dersom man har datet noen flere ganger, så antar jeg det er fordi man erinteressert i vedkomende og hva skal man da på sukker å gjøre? 1
Gjest Tidssone Skrevet 1. januar 2013 #11 Skrevet 1. januar 2013 Sommee: Når er det greit å ta opp en slik ting..? Jeg vil jo ikke være den usikre, sjalue jenta som ikke stoler på vedkommende... :/ Jeg merker at jeg misliker dette datinggamet... Anonym poster: 1047fe4583410d6f82a45cb6cfacc450 Men det er jo akkurat det du er? Si til fyren at du blir usikker når han er logget på. Forklar samtidig at det er helt greit at du går inn der og leser meldingene du får.
Sommee Skrevet 1. januar 2013 #12 Skrevet 1. januar 2013 Det er vel bare og ta det opp med han det? I og med at han selv sier han ikke liker og skrive att og fram.
Gjest brutal mann Skrevet 1. januar 2013 #13 Skrevet 1. januar 2013 Det tar 23 sekunder å logge seg på sukker og deaktivere. Jeg forsøkte nå. Dersom man har datet noen flere ganger, så antar jeg det er fordi man erinteressert i vedkomende og hva skal man da på sukker å gjøre? En gjør jo ikke noe galt, en bare kikker...
Gjest brutal mann Skrevet 1. januar 2013 #14 Skrevet 1. januar 2013 Men det er jo akkurat det du er? Si til fyren at du blir usikker når han er logget på. Forklar samtidig at det er helt greit at du går inn der og leser meldingene du får. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2013 #15 Skrevet 1. januar 2013 Jeg har datet en fra sukker i over en mnd nå. Vi har mye kontakt hver dag, og har møttes flere ganger i uka frem til jula nå. Det er første jeg dater fra nettdating, jeg er veldig ny i gamet. Først deaktiverte jeg profilen min, men åpnet den igjen ganske raskt. Vi er nok begge logga på sukker stadig vekk. Om han skriver med andre vet jeg ikke, men han er hvertfall veldig ofte inne og kikker på min profil. Også tror jeg han står som pålogget mer enn det han faktisk er aktivt der inne. Jeg vet ikke om man står som pålogget hvis man logger seg på via mobil og ikke direkte logger seg av igjen eller legger ned hele nettsida? Anonym poster: da00d21d1a21fad0368014b5fbcf8b5c
Gjest Adagietto Skrevet 1. januar 2013 #16 Skrevet 1. januar 2013 Jeg har vært på date med en fyr jeg har møtt på sukker flere ganger og vi skriver masse med hverandre på sms og snakker i tlf. Jeg føler at vi dater, og dermed bør det feil for meg å svare på meldinger fra andre, ta kontakt med andre på datingsider etc. Jeg logger inn om jeg får beskjed om at jeg har fått melding. Anonym poster: 1047fe4583410d6f82a45cb6cfacc450 Jeg har aldri holdt på med nettdating. Men jeg ville gjort det samme som deg, og ser det på den måten du gjør. Hun skulle ikke vært i tvil, slik du er nå. Er ellers enig i at det kanskje kan være lurt i og ikke bruke for lang tid før man møtes, slik han ser det.
Nettinettet Skrevet 1. januar 2013 #17 Skrevet 1. januar 2013 Det verste man kan gjøre når man er usikker så tidlig er å vise at man er usikker og eventuelt stille spørsmålstegn til hvorfor noen fortsatt er pålogget. Etter noen måneder ja, men så tidlig nei. Usikkerheten du føler er dine følelser ikke hans handlinger. Hadde han ikke vært pålogget hadde du garantert funnet noe annet å bli usikker på. Ta heller ting som de kommer og nyt tiden dere har sammen.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #18 Skrevet 2. januar 2013 Det tar 23 sekunder å logge seg på sukker og deaktivere. Jeg forsøkte nå. Dersom man har datet noen flere ganger, så antar jeg det er fordi man erinteressert i vedkomende og hva skal man da på sukker å gjøre? Jeg anntar at du da er gratisbruker. De fleste mannfolka er derimot betalende. Hvis man da deaktiviserer kontoen sin må man vel betale veldig mye mer igjen for å starte den opp. Som kjent er mannfolka avhengig av å være betalende brukere. Anonym poster: e97a24537ee6dff90f3be5647d060587
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #19 Skrevet 2. januar 2013 Det tar 23 sekunder å logge seg på sukker og deaktivere. Jeg forsøkte nå. Dersom man har datet noen flere ganger, så antar jeg det er fordi man erinteressert i vedkomende og hva skal man da på sukker å gjøre? Fordi man kanskje trenger å møte noen flere ganger for å finne ut om det er noe der i det hele tatt? Å møte noen flere ganger betyr jo ikke at "Jeg vil bare satse på deg i livet mitt". Jeg for min del trenger å bli kjent over tid. Og sånne møter blir jo da for å bli bedre kjent. Syns det er rart å kalle det dater før man har kommet lenger i prosessen. Og man må da få lov til å bli kjent med flere enn en av gangen her i livet. Anonym poster: 844fceca135cca9c3025b0956e0941c2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #20 Skrevet 2. januar 2013 Det er derfor jeg ikke takler å være på sukker egentlig. Fordi det liksom blir så big deal med en jævla gang. Anonym poster: 844fceca135cca9c3025b0956e0941c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå